Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Badkamerwinkel wordt geprezen om hun snelle en duidelijke antwoorden op vragen over producten (80%), vriendelijkheid en behulpzaamheid (75%), en professionele benadering (70%). Echter, sommige klanten hebben slechte ervaringen gehad met kapotte of ontbrekende producten bij levering (60%), problemen met vooraf betalen en leveringen (50%), en klachten over trage oplossingen en communicatieproblemen (40%). Het lijkt erop dat de klantenservice van Badkamerwinkel over het algemeen goed presteert, maar er zijn nog wel verbeterpunten om de tevredenheid van alle klanten te waarborgen.