ANWB Wegenwacht Reviews

: 120
6% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-13
Camper pech bij Obelink
Wij stonden met pech Camper na de Zwarte Cross . Net daarvoor kreeg hij storingen en konden net ...Lees verder
Monica

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Wat een K U T bedrijf
Wat een K U T bedrijf. We stonden langs de weg met pech in Zweden. Met 2 kleine kinderen in de au...Lees verder
Johan

Review met meeste stemmen

  2024-04-14
Wij zijn circa 28 jaar lid gew
Wij zijn circa 28 jaar lid geweest van de ANWB en slechts 1x een beroep op de organisatie hoeven ...Lees verder
Olga Vis

Reviews (120)

  (34)

 (6)

  (9)

  (10)

  (61)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Camper pech bij Obelink

    Wij stonden met pech Camper na de Zwarte Cross . Net daarvoor kreeg hij storingen en konden net optijd Obelink halen. ANWB was vrij snel terplaatse ondanks het drukke seizoen. Kon niet gemaakt worden en er werd gebeld om een takelwagen. Paar uur later kwam een berger. Die zei o jullie camper is wel groot die past niet achter mijn bergings auto die mag maar 3 ton. Ja 7.40 lang en gewicht tegen de 3500 kg .Ik bel even de zaak voor een andere grotere bergingsauto. Wij blij ondanks het lange wachten. Maar er kwam maar niks dus wij weer bellen naar de ANWB. Die zei u krijg geen hulp omdat uw Camper 4 ton weegt dat zei bergingsbedrijf Illioman. Wij gelijk dat bedrijf opgebeld maar die wilde niet luisteren hing de telefoon op. Dit vonden wij schandalig . Waarom zei die bergingschauffeur dat ? Later hoorde wij dat hun alleen maar kleine bergingsauto hebben (3 ton)en het naar de ANWB afwimpelden met dat onze Camper 4 ton woog. Daar stonden wij dan geen hulp en onze honden zaten in pension die we op zouden halen. Wij kregen na paar telefoontjes Berging Wolters en die konden ons helpen volgende dag smorgens vroeg. Dit was op eigen kosten. .Waar moesten wij slapen stonden bij Obelink en overnachten mag niet. Netjes alles uitgelegd bij de receptie en we mochten er overnachten. Nu nog 2 hondenpension opbellen immers ze moesten alle 4 nog een nacht blijven. Eigenlijk kon het niet maar hadden begrip voor onze situatie. 1 vd eigenaren v Obelink bracht ons koffie en wat lekkers voor savonds .Wij waren zo dankbaar . Volgende dag wat een vriendelijke bergings man hij kwam ons helpen en bracht de Camper naar de garage. Eind goed al goed!!! Ja bijna na een paar maanden wat mails en belletjes en foto's v onze camper die toen op Nederlands kenteken stond en diezelfde nu op Duits precies dezelfde is gebleven. Uiteindelijk dacht November 2023 een berichtje kreeg dat ze de bergingskosten gingen vergoeden. Wij al blij waren en de overige kosten die we extra hadden 4 honden pension enz maar vergeten. De garage gaf ons een leenauto dus we konden naar huis en de honden halen. Wij zijn nu platium lid en dat blijven we ook. ANWB heeft verkeerde informatie gekregen v Illioman bergingsbedrijf. Want we zijn in al die tientallen jaren altijd goed geholpen wij zelfs ook ADAC hebben genomen ( Duitsland) Ik zie zoveel negatiefs en dacht nu schrijf ik ook iets wat possitief is afgelopen. Vriendelijke groet Monica en Richard Roetman


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hulp bij meer dan ongeluk op de weg

    Ik heb een paar achtereen lopende pech jaren achter de rug na een ongeluk en het oplopen van meerdere ziekenhuis bacteriën tijdens de operaties daar voor. Ik heb noodgedwongen mijn auto moeten verkopen met een zeer forse waardevermindering. Bij veel, heel veel bedrijven was er dan wel 'begrip' maar 0 medewerking om abonnementen e.d. stop te zetten. Óf hulp te krijgen na een drastisch verlies in inkomsten. Het is een werkelijke eye-opener geweest hoe alleen je er voor kan staan en hoe hardvochtig en halsstarrig organisaties kunnen zijn. Zo bijvoorbeeld het UWV, Achmea, de gemeente Amsterdam en meer. Vandaag ook de ANWB gebeld om mijn abonnement stop te zetten. Niet alleen deden ze dit probleemloos en met alle begrip en sympathie, en ook met terugwerkende kracht naar het moment van mijn ongeval. Ongevraagd kreeg ik dus ook nog een klein bedrag terug. Ook praktisch gezien heb ik de ANWB altijd als zeer fijn ervaren, maar één keer hun hulp nodig gehad en waren snel ter plaatse, vriendelijk en professioneel. Hoop snel weer op de been te zijn, een auto te kunnen veroorloven en dan zal ik mij zeker opnieuw abonneren bij de ANWB. Ook expliciet dank aan mevr. de Ruijter die mij in deze super vriendelijk te woord heeft gestaan en geholpen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    5 sterren voor Sendi Gonzales ANWB…

    5 sterren voor Sendi Gonzales ANWB Barcelona⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️! 0 sterren voor de ANWB zelf🚫. We hebben 6 uur pal langs de snelweg gestaan in Spanje. In eerste instantie liepen de gesprekken met de overige medewerkers vast op: geen wegenwacht dekking in Spanje en onze ANWB caravan verzekering dekt geen klapband. Dus konden ze niets voor ons betekenen. Behoorlijk geïrriteerd vertelde we dat geld voor ons nu geen probleem is maar dat we door de Spaanse politie pal naast de vluchtstrook gezet zijn met de volgende afslag 18 kilometer verder. Onze enige vraag was om hulp omdat de Spaanse hulpdiensten geen of slecht Engels spraken. Na misschien wel 6x opnieuw telefonisch terug verwezen te worden naar de ANWB ( onze caravan is daar namelijk verzekerd) kregen we Sendi aan de lijn. Die schakelde direct. Een uur later werd onze band ter plaatse vervangen en was er weer politie escort om ons weer veilig op de weg te krijgen. Sendi dankjewel voor jouw goede service en misschien kun jij intern instrueren dat geld pas komt ná veiligheid. Wij hebben de monteur met liefde zelf betaald, blij dat we eindelijk van de snelweg af waren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik heb in een paar weken tijd 3x de…

    Ik heb in een paar weken tijd 3x de hulp ingeroepen van de wegenwacht omdat mijn auto niet wilde starten en was in eerste instantie erg tevreden over de 2 verschillende medewerkers die mij geholpen hadden. Achteraf bleek de medewerker die mij bij de eerste 2 hulpvragen heeft geholpen, verzuimd heeft om meer onderdelen van de auto te testen. Hij ging er beide keren meteen vanuit dat het aan de accu lag. Ik heb toen op zijn advies een nieuwe accu in de auto laten zetten. Ondanks die nieuwe accu wilde de auto al na 4 dagen al weer niet starten. De medewerker die mij bij de derde hulpvraag hielp, ging echter meteen de dynamo testen en toen bleek dat het juist de dynamo te zijn die kapot was. Met de accu was niets aan de hand. Achteraf gezien had ik dus helemaal geen nieuwe accu nodig en dat heeft mij veel extra geld gekost dat niet nodig geweest was als de eerste medewerker bij de eerste hulpvraag ook de andere onderdelen had getest.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dank je wel ANWB TOPPER monteur Mo…

    Wat een top service heb ik mogen ervaren van ANWB monteur Mo, Ik had een klapband 2× en werd naar een veilige plek gebracht door bergnet, ik belde weer met de ANWB en binnen een half uur was er een monteur (ik dacht ik sta op een veilige plek dus duurd wel even voor dat zij arriveren) dus niet...na mij gerust gesteld te hebben en gekeken wat het probleem was heeft hij in overleg 2 nieuwe banden voor mij geplaats. Hij heeft mij nog tips gegeven waar ik extra op moet letten..hij had zoveel geduld met mij,ik begreep dat hij bijna vrij was, maar toch de service die ik gekregen heb toppie💯...hij heeft mij er weer aan herinnerd dat er toch nog monteurs zijn die het werk met hun hart doen en het niet af jassen om optijd thuis te willen zijn. Dank je wel mijn ANWB TOPPER monteur Mo... Groetjes Jeniffer


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een K U T bedrijf

    Wat een K U T bedrijf. We stonden langs de weg met pech in Zweden. Met 2 kleine kinderen in de auto en midden in de nacht. We hebben al paar jaar Europa pakket dus volledig gedekt dachten we.. het bleek anders na contact te hebben met de anwb zeggen ze dat we het zelf maar even uit moeten zoeken hoe en wat en waar we gaan overnachten. Het was in weekend dus garages zijn dicht, de auto kon niet binnen 48 uur gerepareerd worden dus we dachten dat we wel vervangend vervoer zouden krijgen. Dit bleek ook onmogelijk omdat je een creditcard moet hebben, hiernaast was de dame die wij spraken zeer onfatsoenlijk en heeft gewoon de telefoon opgehangen terwijl wij met stress en 2 kleine kinderen vast stonden in het buitenland. A fijn zelf maar een hotel gezocht. De anwb vergoed slechts 250 euro en incl taxi kosten binnen dat budget.. we zitten nu al 4 dagen vast op locatie en het heeft ons inmiddels al 500 euro gekost alleen aan de overnachtingen totdat de garage open was. Repatriëring naar Nederland gaan ze niet doen omdat zogenaamd de auto te oud is (Mercedes uit 2003) uit eindelijk na een paar keer contact gezocht te hebben kregen we te horen dat ze wel een vliegticket kunnen regelen en dat we de auto maar achter moesten laten. En de kenteken platen eraf trekken De vliegtickets kosten zijn minimaal 1000 euro voor 4 personen. Dan over de bagage nog niet te spreken hoe we dat mee hadden moeten nemen. We hebben nu zelf maar geregeld dat de auto gerepareerd word en dat we terug kunnen naar huis. Conclusie van het verhaal is dat je geen ene f*ck hebt aan de anwb je moet het allemaal maar zelf uitzoeken en ze hangen gewoon de telefoon in je gezicht op , dit terwijl ze op hun site van alles beloven en wij al jaren premie betalen en nog nooit gebruik hebben gemaakt van hun services, ik adviseer iedereen dan ook om je lidmaatschap op te zeggen en gewoon via een reisverzekering bij een externe partij te gaan. De anwb zijn pure oplichters ze laten je gewoon stikken echt een waardeloos K U T bedrijf zodra ik terug in Nederland ben ga ik hier ook zeker werk van maken en hoop dat de anwb snel failliet gaat want wat een waardeloos bedrijf is het met valse beloftes en allemaal haken en ogen aan hun belachelijke verzekering. Voor mij een -10 sterren. Ik zal iedereen adviseren om hun lidmaatschap op te zeggen en zal het ook landelijk bekend gaan maken zodra ik terug ben daar kunnen jullie op rekenen vieze oplichters


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een rotservice we moesten 2 uur…

    Wat een rotservice we moesten 2 uur wachten niet te geloven!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Super behulpzame lieve monteur!

    Gelukkig kwam ik aan op het adres waar ik moest zijn en dat daar mijn fietsband totaal leeg liep. ANWB gebeld en binnen goed 40 minuten was er hulp. Wat een ontzettend lieve service monteur, hij had een vervangende bus bij zich dus niet alles was aanwezig. Lijm was oud en opgedroogd, die beste jongeman ging zelf 1 kopen bij de fietsenwinkel iets verder op. Dat vindt ik nou topservice, aardig en behulpzaam! Niets was volgens mij teveel gevraagd, zelfs even de fiets binnen zetten want met mijn fietsverzekering moet ik2 sloten gebruiken. Al met al chapeau en ik heb de jongeman gezegd om het lijm te declareren bij de grote baas… ach wat is 8 euro zegt hij. Die jongeman is veel te goed !


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schande voor Renault service, hulde aan de Wegenwacht!

    Renault Route service liet ons wederom in de regen en kou staan! Na trillen van het stuur constateerde wij dat onze 2 voorbanden van onze nieuwe arkana beide aan de binnenzijde waren afgesleten tot het canvas. Renault wilde niet helpen en adviseerde zelfs met 2 kinderen de 200km terug te rijden! Anwb gebeld en die gaf aan dat 1m rijden als gevaarlijk zou zijn en binnen 1.5 uur was onze auto klaar met 2 nieuwe voorbanden, IN HET WEEKEND. In tussen mochten wij terug het restaurant in waar we op dat moment zaten en belde hij als het erop zat, wat een service! Schande voor Renault en grote complimenten aan de topper van de ANWB, ene Teun!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Topervaring!

    Afgelopen week de Wegenwacht moeten bellen, omdat mijn auto niet startte. Ik moest naar werk, maar de dag erna was ik vrij. Geen probleem, dan kon er iemand komen en kreeg zelfs een tijdslot! Uiteindelijk auto aan de praat, maar kreeg advies direct naar garage te gaan (motor moest blijven lopen). Ik kon daar gelukkig terecht, maar vond het best eng om 14 km te rijden met het risico dat hij onderweg weer kuren kreeg....de man van Wegenwacht gaf aan dat hij dan wel achter mij aan zou rijden! Ik vind dit dus echt top, dus Wegenwacht, een dikke pluim voor jullie!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TOP GEREGELD!!!

    Daar stonden we dan, na een weekendje Texel. Nog even leuk als laatste tripje Ecomare. Auto start niet🥴 Dan maar ANWB bellen. Was er heel snel👍 Conclusie, startmotor stuk. Dus wat nu😥 Maar alles werd geregeld, auto op bergingswagen, wij mee naar de boot. Auto zou volgende dag overgezet worden naar de wal en dan van daaruit weer met de ANWB bergingswagen naar de garage gebracht. Toen we aan wal kwamen stond er al een taxi klaar om ons naar ons vervangend vervoer te brengen. Alles geregeld door ANWB TOP TOCH!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Probleem is empathie-lage + kundige kantoor mensen, bijna geen gele "helden" (technici) voor handen

    Ik heb er zelf nu ook mee te maken ANWB pechhulp Europa dekking en zal later wat uitgeweider reageren. Ik zit er middenin (en nee ik geef mijn gegevens niet/nog niet) en het contact dusver is mediocer. Mensen denken niet mee aan de telefoon en draaien een standaard riedeltje af... Waarschijnlijk mogen ze gewoon niets, vanwege dat een beslissing door personeel genomen geld kost en dat mag natuurlijk niet zomaar door ANWB corporate... dus gaat het "probleem" langs diverse collegas die allemaal er net niks over mogen zeggen... Het is een miljoenen vereniging en ondanks dat moeten die WINST maken over de ruggen van alle leden..door gewoon zo min mogelijk service te bieden. Webcare zal het er maar druk mee hebben het meeste af te wimpelen onder het mom van "het is druk" en andere zaken gaan voor (vanwege veiligheid) maar wij weten natuurlijk wel beter. Er is als je het mij vraagt gewoon een mega onderbezetting van technisch personeel, er zijn bijna geen kundige "gele helden" meer. Jullie draaien een oud bandje af van de ANWB van 30 jaar geleden... dat is niet meer. Ik ben heel benieuwd hoe mijn contact met jullie ook verder gaat lopen. Mensen, doe het niet. Neem geen Europa dekking en denken dat de ANWB jou ontzorgt, je krijgt er eerder zorgen bij. Ik ben nu amper 3 dagen verder en heb er meer kopzorgen bij gekregen dan ANWB voor me zou oplossen.. Als ik meer ervaringen heb zal ik deze review aanvullen. Ik geef de service aan mij gegeven dusver een 2 En dat was nog wel op mijn verjaardag ook.. .. dankjewel voor tot zover niets ANWB... !


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niet eens een 1 waard

    Niet eens een 1 waard! Wij hadden autopech in Parijs en wilden als lid graag pechhulp maar we zijn gewoon op een hele groffe en onprofessionele wijze behandeld omdat we alleen een Nederland Pakket hadden! Hij had op zijn minst het buitenlandpakket kunnen adviseren maar nee hoor, meneer hield vol vast dat hij ons niet wilde helpen!!! Geen ANWB meer voor ons en onze naasten! Wat heb je aan een lidmaatschap als je op zo een wijze behandeld wordt!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een ongelofelijk slechte service.

    Wat een ongelofelijk slechte service. Sta je stil met panne in Frankrijk, wordt je niet geholpen omdat je geen Europa dekking hebt, willen ze niet eens dit aanpassen naar Europa dekking. Nee we gaan u niet helpen. Omdat we met 2 auto’s zij waarvan de 2e wel Europa dekking heeft, willen z je alsnog niet helpen en verbreken gewoon de verbinding. Je zoekt het maar uit Vervolgens wil ik doorverwezen worden naar een leidinggevende, geven ze doodleuk aan dat dit niet mag en dat ze dit niet gaan doen, als ik een klacht in wil dienen dan moet ik dit maar via een mail doen. Ben nu deze berichten aan het lezen die hier allemaal staan en merk dat anwb overal netjes op reageert maar nergens zie ik dat zij ergens het boetekleed aantrekken, overal verwijzen ze naar hun regels, of voorwaarden. Dit zal bij mij ook wel gebeuren. Maar anwb medewerker, besef dat wij ( met 4 kleine kinderen) op een snelweg hebben gestaan op een onveilige plek en dat jullie te beroerd waren om ons te helpen. Schaam je en ga geen domme reactie geven met onze voorwaarde of onze regels of ja dit kan niet anders. Hebben 3 Abbos bij jullie maatje wilt niet helpen, bent arrogant aan de lijn en hangt 3x achter elkaar op omdat ik rustig moet blijven. Val kapot anwb, wij zeggen zeker op en willen echt geen hulp meer van jullie. F U


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ‘Sluit een abonnement af’

    ‘Sluit een abonnement af’. Aldus de woorden van tante Rita toen we onze panne probeerde duidelijk te maken. Ik snap oprecht heel de structuur achter de organisatie niet. Zoals op Google omschreven staat: De ANWB is al 140 Jaar een unieke organisatie: een bedrijfsmatig werkende vereniging die haar leden én het land verder brengt op het gebied van mobiliteit, verkeersveiligheid, vrije tijd en vakantie. De ANWB wil mobiliteit voor mensen makkelijker maken, hindernissen wegnemen en waar nodig hulp bieden. Lees: ‘Én het land’ + ‘hindernissen wegnemen’. Nu word er luchtig gesproken over leden, maar ikzelf zie mezelf toch ook echt als onderdeel van dit zogenoemde ‘land’. Helaas was de, ‘dame’, aan de telefoon enkel op de hoogte van het stukje leden en kon de verdere bevolking wat het haar aanging met de flappen gaan zwaaien. Stel je voor, je breekt een been en je dient naar een ziekenhuis te gaan. De eerste vraag die ze telefonisch aan je stellen: ‘Betaalt u ons al maandelijks door middel van een abonnement?’ Denk dat de samenleving wel ten einde zou komen als we alvorens enige werkzaamheden door hoepels moeten gaan springen, ik pas. Het is onvermijdelijk dat ellende komt op tijden waar je dit het minst kunt gebruiken, in dit scenario; hitte, weekend & spoed. Nu bestaan er gelukkig geen toeslagen voor warm weer (die onraad is ook een kwestie van tijd), maar de 200% marge voor de spoedzaterdag is al ingecalculeerd zodra je de telefoon over hoort gaan. Na een labyrinth aan keuzemenu’s waarin elk metaforisch doodlopend eind eindigt in een verwijzing naar de app; was de eerste vraag na uitleg van de situatie of we al lid waren en een jaarlijkse fee betaalden voor de ‘diensten’. Mijn initiële reactie was dan ook om haar te onderbreken met het verzoek eerst eens te luisteren naar het probleem. Eenmaal bekend met het verhaal werd toch verteld dat we een abonnement moesten afsluiten voor een jaar ondanks mijn waarschuwing dat heel het geintje toch al penning 16 zou gaan kosten. Zonder enig pardon schoot de ‘dame’ in haar automatisme rol. Naam, adres, email-adres; heel het motief waarom er überhaupt gebeld wordt compleet uit het raam gedonderd. De fixatie op het aansmeren van een abonnement werd mij al snel te veel, waarop ik heb verzocht om dringend haar kak in te houden. De bonus die zij krijgt over het aansmeren van contracten zal mij als hulpzoekende aan mijn reet roesten; met mij nog zo’n miljoenen mensen. Intussen zijn onze problemen de wereld uit geholpen door een firma die niet alleen behulpzamer waren; maar ook sneller (niet eens gesproken over het bedrag en het gebrek aan geforceerd lidmaatschap…).


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Blijkbaar vanwege hun Fairplay regels…

    Blijkbaar vanwege hun Fairplay regels denken ze dat ze ons te slim af zijn. Ik persoonlijk wissel graag van auto zodat ik het maximale kan genieten van een auto. Wanneer ik het weer voor gezien heb dan ruil ik hem graag ook weer in. Maar blijkbaar hebben ze een onzinnig regel gemaakt “ fairplay rule “ waarbij je speelt met onze recht op een wegenwacht. Ik snap niet wat er eerlijk is als ik jullie misschien 3x heb gebeld met een andere auto die alle 3 op mijn naam stonden op dat moment. Ik ben meteen in actie gekomen en afstand van jullie genomen. Echt een pure schande. Ik betaal liever €150 per gebeurtenis dan 15 jaar een prut abonnement met beperkingen. Ps dat ene ster zijn jullie niet eens waardig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer teleurgesteld na 23 jaar lidmaatschap

    Mijn vrouw (in het bezit van een partnerpas) die kampt met de naweeën van een zware longontsteking laten staan met een lekke band. De melding die ik heb gedaan had ze zelf moeten doen en er stond nog een oud nummerbord in het bestand ipv de auto die we net een aantal maanden nieuw hebben. Ook moest ze zelf blijven wachten nadat ze zelf had gebeld. De hele situatie uitgelegd en wat eventueel aangepast moest worden qua abonnement mocht van mij als hoofd abonnement houder ook gedaan worden. Na meermaals oeverloos telefonisch in de wacht gestaan te hebben was de conclusie van twee onvriendelijke, empathie missende anwb medewerkers zoek het uit. Dit heb dan ook maar gedaan maar na 23 jaar lidmaatschap komt er geen 24e jaar meer bij. Meteen opgezegd. Ik ben echt zeldzaam teleurgesteld in en boos op de anwb en we voelen ons ontzettend in de steek gelaten. Reactie op reactie: Als het voor de ene persoon (in dit geval medisch) onmogelijk is om op locatie te blijven kun je het gewoon doen met de mede pashouder die tevens het abonnement op z’n naam heeft. Ik heb de melding gedaan en was dan dus zelf ter plaatse geweest. Geen oog voor de situatie en star aan de regeltjes houden. Nogmaals ontzettend teleurstellend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schsndalig

    Schsndalig! Ik vraag mijn 20 jarige zoon om even te gaan tanken. Auto start niet meer, op mijn verzoek belt hij de anwb, deze zeggen dat hij gelijk lid moet worden, dus dat doet hij (jkost een jaarlidmaatschap en een aanvraag; samen zo’n 220 euro!) Na 5 min ben ik terplaatse, maar de anwb is onvermurwbaar, kosten 220 euro voor een 20 jarige…waardeloos vind ik het!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een klerezooi bij de ANWB laadpas aanvraagpas…

    Wat een klerezooi bij de ANWB laadpas als je de pas wil bestellen moet je een account aanmaken dat is 2 x mislukt stond er in beeld de balkjes werden rood dus helaas ,nu na een maand krijg ik een rekening voor de Laadpas, deze had ik dus ook niet gehad omdat ik geen abonnement had maar er staat dus ook in de voorwaarden dat je een maand opzegtermijn hebt dus dat betekend dat ik nu dus 8 euro moet betalen voor iets dat ik niet heb ,de medewerker had mijn geld terug betaald maar nu eisen ze dat ik het geld over maak naar ze toe ,weer gebeld nu kan ik een kado bon krijgen van 5 euro als ik het geld over maak naar ze . Dat betekend dat ik als nog moet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen wat een oplichting praktijken . Ik zeg maar zo bedenk voordat je dit aan ga bij de ANWB je word getild waar je bij sta.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wanprestatie leid tot opzegging lidmaatschap

    Donderdag 8 mei 2024, 2235 uur ANWB ingeschakeld Gold member Nederland-Europa, centrum Arnhem pech lege accu door verlichting vergeten uit te zetten, geholpen om 0005 uur, centrale heeft naar mijn mening een uur gewacht in de hoop dat de melding zou worden geannuleerd en uiteindelijk alsnog een partner in Arnhem ingeschakeld om het probleem op te lossen. De accu van de anwb auto was niet eens voldoende opgeladen (te kort gereden) met als resultaat een losse meegebrachte standaard opgeladen autoaccu kabels opgezet en auto gestart, 1 minuut in totaal voor 1,5 uur wachten op een donderdag avond in hartje Arnhem, resultaat van deze ervaring is abonnement opzeggen, geen woorden voor deze wanprestatie en beroerde ervaring.


Anderen bekeken ook