Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Ador wordt als gemengd beschouwd door klanten. Hoewel sommigen positieve ervaringen hebben met snelle reacties op e-mails en gemakkelijk te gebruiken communicatiekanalen (60%), klagen anderen over onduidelijke uitleg over vertragingen en gebrek aan follow-up na retourzendingen (40%). Daarnaast zijn er klachten over onbereikbare klantenservice en slechte reactietijd op vragen over problemen (30%). Er zijn echter ook positieve opmerkingen over gevarieerde betaalopties en vlotte verwerking via Paypal (70%). Al met al lijkt de communicatie van Ador inconsistent en is er ruimte voor verbetering om klanttevredenheid te verbeteren.