Adidas

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Adidas komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Adidas gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourpolicy van Adidas heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat de retourprocedure gemakkelijk is via DPD postpunt en dat de winkel betrouwbaar is met hoge kwaliteit en snelle levering. Echter, een groot nadeel is dat geretourneerde artikelen niet altijd volledig wordt terugbetaald en dat het lang kan duren voordat je je geld terugkrijgt (57%). Daarnaast zijn er klachten over beschadigde producten en dubbele betalingen voor schoenen. Er is ook een lange wachttijd voor omruiling en terugzending, waardoor sommige klanten meer dan 1,5 maand moeten wachten op hun geld terug (43%).

“Geretourneerde artikelen niet volledig terugbetaald”

“Sneakers te klein”

“Terugbetaling lang”

“Gemakkelijke retourprocedure via DPD postpunt”

“Onvoldane retour”

“Helaas te klein”

“Geen geld teruggekregen na retourneren”

“Betrouwbare winkel met hoge kwaliteit en snelle levering”

“beschadigd product”

“Geretourneerde artikelen worden niet (of slechts gedeeltelijk) terugbetaald”

👍 2   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Julie - 1 maart 2024

  • Geretourneerde artikelen niet volledig terugbetaald
  • Wachten op terugbetaling van bijna 60€
  • Geen reactie op meerdere e-mails
  • Praktijk van een wereldwijd bekend bedrijf ongelooflijk

Van Dyck - 3 februari 2024

  • Sneakers te klein
  • Koerier laat
  • Terugbetaling lang
  • Geen online bestellingen meer

Mathieu - 29 januari 2024

  • Snelle reactie van klantendienst
  • Gemakkelijke retourprocedure via DPD postpunt
  • Vertraagde verwerking van omruiling
  • Langdurige vertraging in levering door DPD

R. Goethals - 12 januari 2024

  • Onvoldane retour

Wouters - 11 november 2023

  • Helaas te klein
  • Geen geld teruggekregen na retourneren
  • Geen oplossing aangeboden door klantenservice
  • Teleurstellende ervaring

Elise Lambrechts - 31 oktober 2023

  • Betrouwbare winkel met hoge kwaliteit en snelle levering

Niemand - 20 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • klantvriendelijkheid
  • beschadigd product

Liz - 5 september 2022Trustpilot 🔗

  • Geretourneerde artikelen worden niet (of slechts gedeeltelijk) terugbetaald
  • Wacht nog steeds op terugbetaling van bijna 60€
  • Geen reactie op e-mails
  • Slecht georganiseerd en klantonvriendelijk bedrijf

PeterC - 15 april 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Lang wachten op omruiling en terugzending
  • Problemen met levering via DPD
  • Dubbele betaling voor schoenen

T K - 16 april 2021Trustpilot 🔗

  • top webshop
  • trieste postorderleveranciers
  • vertraging in levering
  • onbetrouwbare chauffeurs
  • pakje geopend ontvangen

Lize Schulpen - 6 maart 2020Trustpilot 🔗

  • slechtste webshop ervaring ooit
  • bagger service en werking
  • bestelling niet door bij hen
  • geld nog steeds niet terug
  • contact opgenomen, elke persoon met ander verhaal
  • nieuwe bestelling afgedwongen
  • klantenservice nergens meer te bereiken
  • deel van website uit de lucht
  • €60 betaald voor één paar slippers
  • meer dan 1,5 maand later mijn geld teruggekregen
  • nooooooit nog via deze webshop bestellen

Ils.b - 15 januari 2016Trustpilot 🔗

  • Schoenen geannuleerd door Adidas wegens niet op voorraad
  • 14 dagen wachttijd voor terugbetaling
  • Geen reactie op klantenservice e-mails
  • Onjuist telefoonnummer voor contact