Abonnementen

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Abonnementen komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Abonnementen gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (25)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Abonnementen ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Pro: Efficiënte klantenservice die snel antwoord geeft (80%), Doen wat ze beloven (100%), Eenvoudig abonnementen opgezegd, snel en goed geregeld (100%). Con: Chaotische en moeilijk te navigeren website (50%), Ondoorzichtige prijzen en langdurig proces om abonnementskosten te achterhalen (60%), Slechte communicatie van de postcodeloterij na opzegging (40%). Over het algemeen lijkt de opzegservice effectief te zijn, maar verbeteringen in de communicatie en website zijn nodig.

“Efficiënte klantenservice die snel antwoord geeft”

“Chaotische en moeilijk te navigeren website”

“Ondoorzichtige prijzen en langdurig proces om abonnementskosten te achterhalen”

“Doen wat ze beloven”

“Eenvoudig abonnementen opgezegd, snel en goed geregeld.”

“Opzegging Vodafone abonnement perfect geregeld zonder gedoe”

“Snel en onderhoudend gedaan”

“Pro: Succesvol abonnement opgezegd via service”

“Abonnement opzeggen via aangetekende brief”

“Super goed geholpen, bleven doorgaan totdat het gelukt was, zeer tevreden.”

👍 19   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Baptiste Meunier - 2 maart 2024

  • Gemakkelijk tijdschriften kiezen en bestellen
  • Efficiënte klantenservice die snel antwoord geeft
  • Concurrerende prijzen in vergelijking met andere aanbieders
  • Betrouwbare en snelle levering van tijdschriften

Amrani - 7 januari 2024

  • Chaotische en moeilijk te navigeren website
  • Ondoorzichtige prijzen en langdurig proces om abonnementskosten te achterhalen
  • Lang wachten op levering
  • Teleurstellende ervaring

Wiek Rutten - 6 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Doen wat ze beloven

Joost Bruin - 14 september 2023Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig abonnementen opgezegd, snel en goed geregeld.

Ferdinand Schipper - 22 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Opzegging Vodafone abonnement perfect geregeld zonder gedoe

Ronald Griep - 8 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Snel en onderhoudend gedaan

Bert Westerbeke - 17 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Pro: Succesvol abonnement opgezegd via service

Anne - 10 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Goede service
  • Abonnement opzeggen via aangetekende brief

Rudy Steenbergen - 17 april 2023Trustpilot 🔗

  • Super goed geholpen, bleven doorgaan totdat het gelukt was, zeer tevreden.

Dulcy Valies - 5 april 2023Trustpilot 🔗

  • Prima opgestelde opzegbrief en vlot gebeurd.

Anne Marie Romers - 8 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Goed geregeld

Astrid Blom den heijer - 21 april 2022Trustpilot 🔗

  • Ziggo telefonie opzegging
  • Moeilijk bereikbare site
  • Onprettige ervaring
  • Gegevens achteraf liever niet gegeven

jacqueline - 29 oktober 2021

  • Meer informatie nodig over leveringstijden
  • Niet mogelijk om abonnement als cadeau aan te geven
  • Gemiddelde ervaring
  • Prijs is in orde

Lm Roovers - 26 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie van de postcodeloterij na opzegging
  • Onjuiste facturering voor de loten die niet ontvangen zijn

A Jansen - 8 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Geen actie ondernomen na opzegging abonnement
  • Nog steeds rekeningen ontvangen voor contributie

DocentEC Claartje - 2 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan efficiëntie bij opzegging abonnement
  • Nood aan downloaden en printen van brief voor opzegging
  • Mogelijkheid tot betaling voor snellere opzegging
  • Noodzaak om opzegging zelf te regelen via post of betaling
  • Onvoldoende opzegservice door fake adres
  • Klantenservice van Quest biedt efficiëntere oplossing

Adrienne - 15 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Niet-aangetekende brieven verstuurd
  • Basic Fit claimt niets ontvangen te hebben
  • Abonnementopzeggen kan geen bewijs leveren
  • Gedupeerd voor 100euro
  • Geen aanrader!!

Patrick - 10 december 2016Trustpilot 🔗

  • Werkt prima
  • Opzeggen is prima verlopen
  • Goede brief, goed verwerkt
  • Veel mails

Krijn - 29 juni 2016Trustpilot 🔗

  • Snelle reactie en gratis coupon
  • Nooit van dit bedrijf gehoord maar ik vind het Top!
  • Aanvraag geannuleerd
  • Gratis coupon gekregen voor volgende opzegging

W.F. - 20 juni 2016Trustpilot 🔗

  • eenvoudige manier om op te zeggen

H. de la Mar - 13 juni 2016Trustpilot 🔗

  • te veel verzoeken ontvangen na opzegging

Darlinda - 9 juni 2016Trustpilot 🔗

  • Handig, snel en accuraat

Jan - 1 juni 2016Trustpilot 🔗

  • Snelle goede service!

Heer v d Brink - 8 mei 2016Trustpilot 🔗

  • Makkelijk opzeggen.
  • Overzichtelijke site.
  • Opzeggen eenvoudiger met complete invulbrieven.
  • Brief zelf uitprinten of laten doen tegen schappelijke prijs.
  • Gedane opzegging ongedaan gemaakt zonder problemen.
  • 2 tegoedbonnen ontvangen voor volgende opzegging.