Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van 24S wordt over het algemeen goed beoordeeld, met een snelle respons via e-mail (100%) en een positieve winkelervaring (100%). Sommige klanten vinden de kleren schattig (100%) en ervaren een positieve verrassing (100%). Echter, er zijn ook negatieve ervaringen, zoals het niet ontvangen van beloofde bonussen (0%) en gebrek aan hulp van de klantenservice (0%). Sommige klanten ervaren geen antwoord bij het opnemen van contact (0%) en klagen over vreselijke service (0%). Toch zijn er ook positieve opmerkingen over snelle levering (100%) en perfecte service (100%). Fragmentarische communicatie blijkt een aandachtspunt te zijn (50%).