Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Zumub wordt over het algemeen als goed beoordeeld, met een duidelijke en snelle oplossing bij problemen (85%). Echter, er zijn ook klachten over te veel e-mails en sms'jes na de bestelling (50%), gebrek aan communicatie over de status van het pakje (60%), en sommige klanten ervaren moeilijkheden bij het annuleren van een order en terugkrijgen van geld (40%). Het eigen merk van Zumub wordt wel geprezen als fantastisch (100%). Al met al lijkt de communicatie van Zumub verbeterd te kunnen worden om aan de behoeften van alle klanten te voldoen.