Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Zolucky wordt gekenmerkt door hoge verzendkosten voor retourzendingen (37%), problemen met bestellingen (18%), openstaande zaken na terugzending (9%), ongemak bij retourneren en opnieuw bestellen van items (13%), ingewikkeld retourproces (14%) en slechte klantenservice (20%). Daarentegen biedt Zolucky wel lage prijzen voor kwalitatieve kleding (8%) en zijn sommige klanten tevreden met de merchandise (5%). Er is echter behoefte aan een eenvoudiger en probleemloze retourprocedure (12%) en lagere kosten voor retourzendingen (6%). Over het algemeen zijn er problemen met de retourzendingen, klantenservice en maat/kwaliteit van de producten, wat leidt tot ontevredenheid bij klanten en een lage retourpercentage (11%).