ZEB - Algemene beoordeling op basis van 45 beoordelingen
Uitgelichte Beoordelingen
Reviews (14)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Eerste bestelling via webshop
Ik heb echt geen enkel minpuntje gevonden. De klantenservice van ZEB heeft me aangenaam verrast. Ik had per ongeluk een cadeaubon gemist toen ik bestelde en heb toen contact opgenomen met de klantendienst. Chloe reageerde snel en heeft haar best gedaan om ervoor te zorgen dat mijn cadeaubon alsnog werd verwerkt. De hele koopervaring, van bestellen tot levering en retourneren, verliep echt vlekkeloos.
Aangename shopervaring
Ik heb echt genoten van mijn winkelervaring bij jullie filiaal in Dendermonde! De winkel was heel ruim en licht, met een groot assortiment. De paskamers waren ook heel handig, proper en groot genoeg. Toen ik er op een namiddag was, was het heel rustig, wat het winkelen extra leuk maakte. Er was zelfs een styliste, Erna, die ons eerlijk advies gaf, tips deelde en ons hielp om outfits te combineren. Het was echt een toffe ervaring, zeker zo laat in de soldenperiode. ? Bedankt aan het team in Dendermonde voor de geweldige service!
Aankoop van een kostuum
De winkel was behoorlijk rommelig en vies, vooral de paskotjes waren niet goed schoongehouden. Overal lagen labels en het stof hing dik op de muren van de hokjes. Daarnaast leek het alsof de winkelmedewerkers meer met elkaar aan het praten waren dan met het helpen van klanten. Het zou fijn zijn als er meer aandacht besteed zou worden aan de netheid van de winkel. Aan de kassa hadden we ook een minder goede ervaring, de kassabediende wist niet eens hoe de kleding fatsoenlijk in de tas moest worden gestopt. Ondanks dat heeft de winkel zeker leuke kledingstukken, hopelijk worden de genoemde punten aangepakt.
T-shirt en jeans
Ik heb dus een supercool T-shirt en jeans gekocht in die ene winkel, maar de levering duurde echt veel te lang, serieus!
Kleding kopen voor speciaal meisje
Kleren kopen voor een bijzonder meisje is niet simpel, maar bij ZEB was het echt handig! De medewerkers waren super aardig en gaven ons goede tips. Zelfs als je een cadeaubon hebt die niet helemaal geldig is, tonen ze begrip en helpen ze je verder. Geweldige service!
Aankoop omgeruild na beschadiging
Ik ben echt blij met de service die ik kreeg toen ik mijn aankoop wilde ruilen in de winkel in Hasselt. Mijn aankoop was beschadigd, maar de medewerker heeft het zonder problemen voor mij omgewisseld. Ik was echt dankbaar dat het zo gemakkelijk kon gebeuren en vond de vriendelijkheid van de medewerker echt top.
In de namiddag bestelling geplaatst
Wow, dit was echt de beste ervaring ooit! De levering ging super snel en de kleding is van topkwaliteit voor een scherpe prijs. Ik ben echt onder de indruk en zal zeker terugkomen.
T- shirts
Online kleding gekocht,er was 1kledingstuk niet in vooraad. Ik heb hen zelf moeten bellen om te melden dat er 1stuk niet bij was. Ze hebben me dan beloofd om dit bedrag terug te storten , maar 1maand verder, nog niks gehad en verschillende mails gestuurd. Niet altijd antwoord gekregen ook. Ik ben NIET tevreden daarover.
trui
Trui besteld op 29/04, stond dat het 5 werkdagen zou duren. Na 2weken niks ontvangen al 2x met de klantenservice gechat en gevraagd of er iets mis was gegaan met mijn bestelling, trui zou uit een ander filiaal moeten komen waardoor het langer zou duren. Opeens krijg ik een mail dat mijn artikel er niet meer is.
Slechte service!!3 rokken, 2 shirts
Besteld op 29 april en ging binnen 2-3 werkdagen toekomen. Kreeg 11 mei een mailtje dat ik nog 5 dagen zou moeten wachten vooraleer het zelfs naar de post zou gaan. Zeer ontevreden
jas
Ik bestelde een jas... levering kwam vlot, maar was te groot. Wilde kleinere maat (maar niet meer beschikbaar - niet probleem van zeb).
Maar een andere jas... deze kostte 's middag 69.99€ en tegen 19u (toen mijn zoon thuis was van zijn werk) 103€!!!!!!!!
Puur afzetterij op basis van nagaan interesse en IP adres!!!!!
Nooit koop ik nog bij zeb (online of in de winkel)bedriegers
kocht een aantal t-shirts, wat bleek als we thuis waren, foute korting toegepast, kortingsetiket kwam niet overeen met wat op de rekening stond, EN dan was er ook nog een foute prijs ook al aangerekend, dus nog eens terug moeten rijden, want ging om bijna 10 euro. Had de fout al aangeduid op de rekening, neen hoor de verkoper, vond dat het om een andere t-shirt ging, ook met een foute kortingssticker, eens buiten nog maals nagekeken, nog altijd fout, daar weer staan schilder eer ze er uit waren, nog andere verkoopster bijgehaald, die hun boekhoudkundig sterk was, allé weer wat geld terug, uiteindelijk, komt daar de verkoper die de eerste maal geld teruggaf weer reclamerend at het wel juist was, want dan uiteindelijk niet bleek te zijn. Reactie van de klantendienst, mensen aan het lijntje houden, zodat je afhaakt!
Broeken casual wear
Afgelopen zaterdagnamiddag 06/07/2019 waren mijn echtgenote en ik aangenaam verrast tijdens ons bezoek ZEB SINT-DENYS-WESTREM GENT.
Wij zijn prima geholpen dankzij de deskundigheid en 100% spontane klantvriendelijkheid vanwege de aanwezige dames. Echte topservice !Misleidende reclame
Vandaag gekocht bij Zeb. Groot kaartje 50%, klein op etiket 20%.
Aan kassa toegekomen en blijkt "tot" 50%.
Schandalig uw klanten zo te bedriegen. Vanaf vandaag heb je 1 klant minder om te bedriegen.Beste Katrien, wij hebben jou hierover een mailtje verstuurd om dit uit te klaren. Hopelijk is alles duidelijk zo.
Review met meeste stemmen
Misleidende reclame
Lees verder