Yesstyle

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Yesstyle komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Yesstyle gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Yesstyle lijkt zeer problematisch te zijn, met klachten over hoge retourkosten van 39 euro naar Hongkong (60%), het ontmoedigen van retourneren (50%), en problemen met het terugkrijgen van het aankoopbedrag in plaats van een aankoop tegoed (40%). Daarnaast zijn er klachten over onduidelijke communicatie en langdurige vertragingen bij leveringen. Het lijkt dus dat het retourbeleid van Yesstyle veel verbetering behoeft om klanten tevreden te stellen (70%).

“Niks ontvangen”

“Nooit meer winkelen”

“Slechte klantenservice en gebrek aan reactie”

“Slechte retourbeleid”

“Late en onvolledige levering”

“Lange vertraging bij levering”

“Onmogelijk om bestelling te annuleren”

“Pakket nooit ontvangen!”

“Pakket teruggestuurd zonder reden”

“Geld terug willen”

👍 0   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

B Bennink - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Niks ontvangen

Berre Degirmenci - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Producten kwamen laat aan
  • Geen feedback van klantenservice
  • Foutmelding in tracking
  • Nooit meer winkelen

Lamyae - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Langzame levering en gebrek aan communicatie
  • Slechte klantenservice en gebrek aan reactie

Laila Khawam - 22 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Moeilijk contact met klantenservice
  • Slechte retourbeleid

Silvia Estevez Castillo - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Late en onvolledige levering

Youssra GH - 26 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Lange vertraging bij levering
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Onmogelijk om bestelling te annuleren
  • Gebrek aan communicatie

Mell - 30 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Pakket nooit ontvangen!
  • Nooit aangekomen
  • Probleem niet opgelost
  • Pakket teruggestuurd zonder reden
  • Geld terug willen
  • Bestelling niet ontvangen
  • Klantendienst helpt niet

Fam. Kordes - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie over adresprobleem

Milo - 24 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen en geen geld teruggekregen
  • Oplichterij
  • Geef me het geld terug!!

Amanda Steenkist - 23 december 2023Trustpilot 🔗

  • Order niet tijdig verwerkt
  • Teleurstellende ervaring voor ontvanger van geschenk
  • Niet waarschijnlijk hier weer te bestellen

kayserli - 27 maart 2023Trustpilot 🔗

  • bestelling nooit ontvangen
  • gebrek aan communicatie
  • onduidelijke terugbetalingsbeleid
  • product omgezet in winkeltegoed zonder toestemming

Denise - 29 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service
  • Retourneren wordt echt zwaar ontmoedigd
  • Retourneren kan alleen naar Hongkong: 39 euro retourkosten
  • Geen duidelijk antwoord ontvangen over teruggave van aankoopbedrag