Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. WayAway heeft een uitstekende klantenservice die altijd beschikbaar is om reizigers te helpen, waardoor het aanbevolen wordt door 100% van de gebruikers. De deskundige en gastvrije gastheren zorgen voor een duurzame service in de tijd, en de handige berichtenapp maakt last-minute vragen gemakkelijk te stellen. Hoewel de promotiekorting de moeite waard is en de ondersteuningsservice wordt gewaardeerd, zijn er wel problemen gemeld met vluchtprijzen na boeking en een moeilijk terugbetalingsproces, wat de algehele ervaring kan beïnvloeden. (80%)