Walibi

64 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Walibi komt uit 64 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Walibi gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (51)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Walibi's return policy heeft enkele nadelen. Het beleid is niet flexibel en er is geen geld terug bij slecht weer. Medewerkers reageren onduidelijk op meldingen en er is geen terugbetaling na overschrijding van de termijn voor retourneren. Echter, er is een noodzaak van papieren voor rolstoelgebruikers en de attracties en het eten zijn van slechte kwaliteit, wat de hoge kosten en lange wachttijden kan compenseren. Over het algemeen kan de return policy van Walibi dus verbeterd worden, met slechts een aantal positieve punten. (33%)

“Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken”

“Beleid en communicatie”

“Geen flexibele return policy”

“Geen geld terugkrijgen voor tickets bij slecht weer”

“Noodzaak van papieren om toegang te krijgen voor rolstoelgebruikers”

“Geen terugbetaling na overschrijding termijn”

“hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel”

👍 0   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Eva DK - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Veel voorbijstekende mensen in rijen
  • Teleurstellende ervaring door voorbijstekende groepen
  • Passief agressieve reacties bij aanspreken van mensen die voorkruipen
  • Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken

K. Michaux - 1 maart 2024

  • Veiligheid en communicatie
  • Klantenservice en prijzen
  • Beleid en communicatie

L. Timmermans - 9 december 2023

  • Slechte communicatie
  • Geen flexibele return policy
  • Onbereikbare klantenservice
  • Prijzen niet gerechtvaardigd

Anaiz B - 2 november 2023Trustpilot 🔗

  • Geen antwoord op telefoontjes en mailtjes
  • Geen geld terugkrijgen voor tickets bij slecht weer
  • Onveiligheid bij code oranje en gebrek aan attractie informatie

Daisy Jetten - 30 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Communicatieproblemen met het personeel
  • Noodzaak van papieren om toegang te krijgen voor rolstoelgebruikers
  • Gebrek aan Engelstalig personeel in een internationaal park
  • Discriminerende behandeling van rolstoelgebruikers

Consumer - 21 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Geld verdienen aan vervallen tickets
  • Geen terugbetaling na overschrijding termijn
  • Malafide praktijken toestaan

Filip Wouters - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel
  • geen verantwoordelijke aanwezig, gebrek organisatie
  • slechte ervaring, geen amusement