Visitors Coverage

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.2 voor Visitors Coverage komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Visitors Coverage gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van VisitorsCoverage heeft een duidelijke uitleg (100%) en het is zeer gemakkelijk om aan te melden en beleid te krijgen (100%). Echter, sommige klanten hebben geen korting gekregen voor terugkerende klanten (0%) en in geval van geen claim tijdens de reis, wordt er later (post-trip) terugbetaald (50%). Twee verbeteringen die worden geadviseerd zijn het tonen van het land van verblijf bij het selecteren van het land van burgerschap om verwarring te voorkomen en het markeren van verschillen in beleid met verschillende kleuren (0%).

“Geen korting ontvangen voor terugkerende klant”

“Geen gelegenheid om een claim in te dienen op het beleid”

“Twee wijzigingen geadviseerd: Scherm met vermelding van land van verblijf bij het selecteren van land van staatsburgerschap om verwarring te voorkomen; Verschillen in polissen benadrukken met verschillende kleuren.”

“Duidelijk retourbeleid”

“Zeer gemakkelijk om aan te melden en beleid te krijgen”

“Verzekeringsmaatschappij zal niet betalen tijdens de reis, later vergoeden”

“VisitorsCoverage legde uit hoe beleid te annuleren en terugbetaling aan te vragen”

👍 5   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bagyalakshmi - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geen korting ontvangen voor terugkerende klant

Kumar - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Extreem tevreden met het gemak van het kopen van een verzekering
  • Geen gelegenheid om een claim in te dienen op het beleid

Vlad Polyakov - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Over het algemeen een zeer eenvoudig proces.
  • Twee wijzigingen geadviseerd: Scherm met vermelding van land van verblijf bij het selecteren van land van staatsburgerschap om verwarring te voorkomen; Verschillen in polissen benadrukken met verschillende kleuren.

customer - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Duidelijk retourbeleid
  • Makkelijk te kopen

Lori Hoffman - 21 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer gemakkelijk om aan te melden en beleid te krijgen

Olga - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Voorwaarden pas bekendgemaakt nadat ik de aankoop had gedaan
  • Verzekeringsmaatschappij zal niet betalen tijdens de reis, later vergoeden
  • Beleid dat is aangeschaft was nutteloos voor reizen buiten de VS
  • Platform moet beleid beter filteren
  • VisitorsCoverage legde uit hoe beleid te annuleren en terugbetaling aan te vragen