Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Vision Direct scoort hoog met handige reminders voor herbestellingen (85%), behulpzame klantenservice (90%), en leuke verrassingen als extraatje (80%). De vriendelijke klantenservice (95%) zorgt voor een prettige ervaring, maar de bezorgservice scoort wel minderwaardig (30%). Het personeel wordt geprezen voor hun behulpzaamheid en deskundigheid (100%), en de snelle en efficiënte klantenservice (95%) lost eventuele problemen snel op. Het bedrijf belooft kwaliteitsproducten snel te leveren (90%), maar sommige klanten klagen over slordige leveringen (40%) en onvolledige bestellingen (50%). De prijs wordt als scherp ervaren (85%), maar enkele klanten klagen over inconsistentie in de service tussen verschillende landen (40%). Over het algemeen lijkt Vision Direct een goede keuze te zijn voor contactlenzen, maar er zijn nog verbeterpunten op gebied van bezorging en service.