Bpostbank Reviews
Reviews (37)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
pakketjes
Als een webshop Bpost als mogelijkheid heeft om haar producten te verzenden, dan maak ik hier graag gebruik van. Gewoonlijk wordt de bezorgtijd die aan klanten wordt meegedeeld gerespecteerd en, als u toevallig afwezig bent, heeft u nog tijd om uw levering opnieuw te regelen. De bezorgers zijn altijd vriendelijk. Ik heb ook een keer contact moeten opnemen met de klantenservice omdat een pakketje ‘vast’ was komen te zetten. Dit werd toen heel snel en heel vriendelijk opgelost door de medwerker van de klantenservice. Ik heb echt nooit problemen gehad met Bpost. Ik zou het aan iedereen aanbevelen B Post te gebruiken!
Reactie op review
BPOST BPAID-kaart Dit is een reactie op de review van Warre Daems, Het is inderdaad zo dat sinds kort de verificatie via de app dient te gebeuren. Blijkbaar zijn de bedienden van de helpdesk daar zelf niet helemaal van op de hoogte. Behalve uiteindelijk één helpster die in die richting dacht. Dus het heeft heel wat telefoontjes en zoekwerk gekost, wat vermeden had kunnen worden. In mijn geval dacht men dat de kaart beveiligd was terwijl ze nog moest beveiligd worden via die app op mijn GSM om definitief te zijn. Vriendelijk waren ze wel. Maar het scheelde niks of ik had een andere betaalwijze gezocht.
Bankdiensten
Als klant van deze bank al vele jaren, wil ik graag mijn ervaringen delen. Positief is dat ik instant overschrijvingen kan doen, zelfs in het weekend! De app die vroeger wat verouderd was, is nu helemaal bijgewerkt en werkt goed. Het aanvragen van een kredietkaart verloopt echter niet altijd even vlot en zorgt soms voor problemen. Ook krijg ik soms een foutmelding als ik op mijn app klik om een kredietkaart aan te vragen, wat behoorlijk frustrerend kan zijn. En tot slot, de naam MobileBanking is niet hetzelfde als 'bpost banking', wat soms voor wat verwarring kan zorgen.
Aankoop van auto betaald via bankoverschrijving
Mijn nieuwe auto heb ik betaald met een bankoverschrijving bij de bank. Het geld was meteen van mijn rekening af, maar na 8 dagen had de verkoper het nog steeds niet ontvangen. Na contact op te nemen met de bank, bleek dat ze soms grote overschrijvingen blokkeren om phishing te voorkomen. Gelukkig hebben ze na mijn belletje de overschrijving alsnog verwerkt en stond het geld binnen 3 dagen op de rekening van de verkoper. Vreemd dat ik zelf moest bellen en de bank mij niet op de hoogte heeft gebracht van deze blokkering.
Terugbetaling van eigen geld
Mijn ervaring met jullie diensten was echt niet zo goed. Ik zit al 4 maanden te wachten op mijn geld en heb het nog steeds niet ontvangen. Ik heb al 7 keer documenten doorgestuurd, zowel door mijzelf als door iemand van het lokaal kantoor, maar lijkt wel alsof ze nooit aankomen. Er schijnt maar één document ontvangen te zijn, terwijl ik alles samen heb doorgestuurd. Het geld is eindelijk een maand geleden aangekomen, maar ik blijf elke week dezelfde smoesjes horen waarom de uitbetaling nog niet kan gebeuren. Dat is echt jammer en ik wil gewoon snel mijn geld ontvangen.
Problemen met terugkerende betalingen
Vandaag kreeg ik een bericht van iemand die ik niet ken dat mijn betaling voor een online service niet gelukt was met mijn kaart. Toen ik de klantendienst van mijn kaart contacteerde, vertelden ze me dat ik voortaan altijd een 3DS-verificatie moet doen voor terugkerende betalingen. Dat was best wel verrassend voor mij, omdat ik in het verleden nooit problemen had met automatische betalingen. Blijkbaar is er recentelijk iets veranderd, maar ik heb hier helemaal geen bericht over gekregen.
Steeds zeer vriendelijke bediening en…
Steeds zeer vriendelijke bediening en goed advies.
Trage betalingen
Het duurt soms wel 4 dagen voordat een betaling op mijn rekening staat, dat is echt vervelend en inefficiënt. Andere banken kunnen het dezelfde dag nog regelen of ten laatste de volgende dag, dus waarom lukt dat bij jullie niet? Het is jammer dat dit niet verbeterd is en ik ben hier als klant niet blij mee.
Nieuwe bankkaart
Seriously, twee maanden wachten op een nieuwe bankkaart is toch echt de limiet. Ik bel de klantendienst, moet een eeuwigheid naar dat vervelende muziekje luisteren en dan eindelijk iemand aan de lijn krijgen die belooft het op te lossen. Maar weet je wat? Nooit meer iets van gehoord! Na 20 minuten heb ik het opgegeven en de verbinding verbroken. Slechte klantenservice!
Mijn nieuwe bankkaart
Ik vind het zo irritant dat ik nu eerst via de app moet bevestigen. Niemand bij de helpdesk wist ervan, behalve één persoon. Dus moest ik heel wat telefoontjes plegen en op internet zoeken. Zo'n gedoe! Uiteindelijk was de kaart nog niet beveiligd en moest ik dat nog doen via mijn gsm. Het personeel was wel vriendelijk, maar bijna had ik een andere betaalmethode gezocht.
De mobile banking app trekt op niets
De mobile banking app trekt op niets, waarom moest de eerdere vervangen worden. Heel moeilijk terug te vinden hoe je iets moet opzoeken over eerdere betalingen ed. Zeer slechte app!!!!
Nieuwe rekening, kaart nooit ontvangen
Een maand geleden heb ik een nieuwe rekening geopend bij jullie, maar tot nu toe heb ik mijn kaart nog steeds niet ontvangen. Ik heb al verschillende berichten via de app gestuurd, maar heb nog steeds geen reactie gekregen. Na een halfuur aan de lijn te hebben gehangen, heb ik ten slotte de klantendienst gebeld. Spijtig genoeg werd ik erg onbeleefd behandeld door de medewerker aan de andere kant van de lijn. Een week later heb ik opnieuw gebeld en kreeg ik deze keer een andere collega aan de lijn. Helaas werd ik opnieuw niet vriendelijk behandeld. Zulke service is onaanvaardbaar en ik ben echt teleurgesteld.
Overdreven kosten zichttekening
De bank heeft ons echt in de luren gelegd met die "gratis" zichtrekening, maar daarna kregen we te maken met hoge kosten die we moesten betalen voordat we de rekening konden sluiten. De klantenservice was echt geen hulp en we moesten zelf naar het postkantoor gaan om het op te lossen. De communicatie was gewoon slecht en de helpdesk kon ons niet fatsoenlijk helpen. Sindsdien hebben we deze bank van de post nooit meer gebruikt, vanwege de boetes die bleven oplopen zonder waarschuwing. Echt belachelijk, vermijd deze bank!
Mijn aankoop in een paar kernwoorden - geblokkeerde kaart, slechte communicatie
Ik ben echt boos over de service die ik gekregen heb van Bpostbank. In 2018 blokkeerden ze mijn kaart en kreeg ik nooit een nieuwe. Ze sturen brieven naar een oud adres waar ik al 5 jaar niet meer woon. Recent kreeg ik onverwachte kosten voor die rekening via dat oude adres. Toen ik belde, vertelden ze me dat het onze eigen schuld was en dat we maar sociale media hadden moeten volgen. Mijn huidige bank belt me altijd bij veranderingen of rare transacties, maar Bpostbank doet dit niet. Ze zeiden zelfs dat het hen niet kon schelen wat andere banken doen. Ik moest persoonlijk naar de bank gaan om de rekening te sluiten, maar hun openingsuren passen niet bij een normale werkende mens. Echt teleurstellend en frustrerend!
Grootouder rekening
Ik had een gelijkaardige situatie meegemaakt bij jullie bank. Het was echt niet vlotjes verlopen om de rekening van mijn grootouders over te zetten. De medewerkers waren niet echt vriendelijk en leken niet echt bereid om te helpen. Mijn oma moest opnieuw tekenen, ook al kon ze dit niet meer, en haar pensioen zat vast omdat de bank geen rekening kon regelen die ze al die jaren had. Het was echt frustrerend en triest om te zien hoe ouderen zo behandeld werden door jullie bank. Dit is echt niet oké en onprofessioneel.
Mijn app werkt al 2 dagen niet
Mijn app werkt al 2 dagen niet, nog iemand problemen
Review met meeste stemmen
pakketjes
Lees verder