Transavia Reviews

: 134
8% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-04-27
Super vriendelijke crew
avondvlucht naar Malaga. Super vriendelijk crew. Goede vlucht. Dikke pluim !!. Het was top en...Lees verder
pascale db

Relevantste negatieve review

  2024-05-12
Onverwacht 65 euro in rekening
Onverwacht 65 euro in rekening gebracht voor een kleine trolly bij de gate. Zelfs het personeel g...Lees verder
klant

Review met meeste stemmen

  2024-03-11
Zeer smerige rollators kwamen
Wij vliegen elk jaar met Transavia en zijn altijd tevreden. Vriendelijke dames en heren. Helaas...Lees verder
M Cramer

Reviews (134)

  (30)

 (9)

  (8)

  (17)

  (70)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ontzettend dankbaar

    Op 9 februari j.l zat ik bij jullie op vlucht HV 6115 naar Malaga. Tijdens deze vlucht ben ik niet goed geworden en flauw gevallen. Het had alle schijn van een tia, beroerte of cva gerelateerd iets, er is een noodlanding gemaakt en ik ben in Parijs naar het ziekenhuis gebracht, waar later bleek dat ik een migraine-aura heb gehad. Dus gelukkig niks aan de hand en gaat het ook goed met mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik de crew van Transavia op deze vlucht niet ontzettend dankbaar ben! Ik heb niet veel meegekregen van alle toestanden, maar mijn man en onze vrienden natuurlijk wel. Dank zij hun weet ik dan ook hoeveel jullie voor mij hebben gedaan, CHAPEAU! En als ze dan vanuit Transavia 2 dagen later bellen om te vragen hoe het gaat en er staat bij thuis komst een mooie grote bos bloemen op tafel, dan kan ik alleen maar vol lof zijn over jullie. Het ontroerde mij zelfs! Dus nogmaals mijn grote dank aan de crew op die vlucht en aan Transavia, DANK JE WEL Groetjes Sabine van Herk🌺


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    We hadden op de terug weg van Sharm El…

    We hadden op de terug weg van Sharm El Sheik een technisch mankement. De piloot zei: dames en heren ik heb slecht nieuws… de snelheidsmeter is kapot en die hebben we wel echt nodig, ik heb gelachen om die reactie en ben bang geweest maar uiteindelijk heeft de piloot de kist veilig een de grond gezet en er stonden direct bussen klaar die ons in Athene naar een net hotel hebben gebracht waar we goed verzorgd werden. De volgende dag konden we onze reis vervolgen naar Amsterdam. We hebben een claim bij Transavia zelf ingediend en deze is 24 uur later goedgekeurd en in overeenstemming met de Europese richtlijnen (een andere partij inschakelen die dat voor je doet kost je alleen maar geld, je kunt dit zelf doen op hun site). Al met al hulde voor Transavia want ze hebben heel goed gehandeld, een probleem kan altijd voorkomen, maar de 5 sterren geef ik voor hoe ze het opgelost hebben. Volgende keer stap ik weer met vertrouwen in het vliegtuig!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wij hebben voor de zoveelste keer…

    Wij hebben voor de zoveelste keer transavia gevlogen..en nog geen enkele negatieve ervaring met de maatschappij,chat of cabincrew gehad. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam..alleen.... Transavia..Nederlanders behoren tot de langste mensen ter wereld..maar de beenruimte is bijna lachwekkend. Mijn man is 1m97 met schoenmaat 50 en hij is bepaald niet de enige. Hij en veel anderen zaten gewoon zo klem dat het tafeltje niet eens naar beneden kon en hij met krampende benen het vliegtuig uitging. Hoe kan hij in vredesnaam de bracepositie aannemen of het zwemvest pakken. Ik weet dat jullie een budgetmaatschappij zijn en dat we er zelf voor kiezen,maar t wel erg klantonvriendelijk. Ik ben maar 1.67 meter en ik had al moeite. 1 rij stoelen eruit zou al schelen. Verder niets dan lof voor de vlucht en crew. We zullen transavia blijven vliegen,maar alsjeblieft..doe iets aan de beenruimte.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    De vriendelijke behulpzaamheid van de…

    De vriendelijke behulpzaamheid van de crew op vlucht HB6146 op 3 september van Alicante naar Amsterdam. Wij hadden deze vlucht om snel in Nederland te zijn omdat onze zoon een ernstig ongeluk had gehad en met hersenletsel in het UMC lag. Toen ze hoorden waarom deze reis gemaakt werd hebben ze uit eigen beweging ons voor de landing op de eerste rij geplaatst met onze koffers zodat we als eerste het vliegtuig konden verlaten en direct door konden reizen naar Utrecht. Bij het uitstappen werd er ook nog een kaartje in onze handen gedrukt om sterkte te wensen en beterschap voor onze zoon. En het heeft geholpen. Ondertussen gaat onze zoon met zevenmijlslaarzen vooruit en is weer thuis om verder te herstellen. Nogmaals heel veel dank aan deze Crew!! Kees & Marian Dekker


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onverwacht 65 euro in rekening gebracht…

    Onverwacht 65 euro in rekening gebracht voor een kleine trolly bij de gate. Zelfs het personeel gaf aan dat ze de kosten belachelijk hoog vinden. Daarnaast vlucht vertraagd met 1 uur. Zal niet nog een keer vliegen met Transavia.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe handbagage regels Transavia zijn…

    Nieuwe handbagage regels Transavia zijn een regelrechte ripoff! De maximale maten die op de kuchthaven ook gecontroleerd worden zijn met een paar cm kleiner dan de gangbare internationale norm. Hierdoor vallen de meeste handbagage koffers af en kan lappen aan de incheckbalie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zo fijn geholpen na ongeluk

    Op Lanzarote vierden wij onze 30 jarig huwelijk maar in een vreselijk hoge golf brak ik mijn knie en moest terug naar Nederland voor een operatie. Na telefonisch contact met Transavia hebben we 2 zitplaatsen kunnen reserveren, maar mijn been (in een spalk) moest wel omhoog. Er werd toen gezegd dat het dan ter plekke geregeld zou moeten worden, anders kregen we ons geld terug. Toen we bij het vliegtuig (HV5686) kwamen waren er al 3 plekken voor mij alleen geregeld!! Kon heerlijk met het been omhoog reizen. Ik kreeg ook nog een heerlijke kop koffie met een lekkernij en een allerliefst geschreven kaartje. Voelde me ontzettend verwend!! Niks dan lof, daarom een dikke 10!!!!! Heel veel dank voor deze geweldige afhandeling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Moeilijke vertraging

    Onze vlucht was vertraagd door een technisch probleem, waardoor we een tussenlanding moesten maken en een nacht in Barcelona moesten doorbrengen. We moesten super lang wachten op de bus en werden zelfs bij het verkeerde hotel afgezet. De vlucht de volgende dag was ook weer vertraagd, dus in plaats van donderdagavond kwamen we pas vrijdagavond aan. Maar hey, ondanks al die gedoe stond de compensatie en bijkomende kosten snel op onze bankrekening. Het personeel was echt super vriendelijk en begripvol. Alles werd perfect geregeld door het bedrijf, dus we zijn echt wel tevreden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van vliegtickets

    Ik heb laatst vliegtickets bij jullie gekocht en ik moet zeggen, ik ben echt tevreden over hoe de communicatie verliep en hoe het personeel aan boord was. In vergelijking met maatschappijen als EasyJet en Ryanair, die vaak vertraging hebben en niet de beste service bieden, zijn jullie echt een verademing. Ik betaal graag iets meer voor goede kwaliteit, zoals bij Air France. Bedankt voor de goede service en ik blijf zeker klant bij jullie. Misschien een puntje ter verbetering is de weergave van de Fasttrack-gegevens op de elektronische tickets.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer tevreden klant. Vlucht fez-rdam

    Ik had gisteren een vlucht van Fez naar Rotterdam. Ik had het heel goed ervaren. Ik vind de service van transavia super goed. Ik heb alle maatschappijen die naar Marokko vliegen gehad. Maar niemand waar ik zo tevreden over ben als transavia. Ik vind de personeel zowel telefonische als op de airport/vliegtuig vriendelijk en behulpzaam. Niet alleen ik ben er zeer tevreden over. Ook mijn familie boeken tegenwoordig alleen maar nog via transavia. Bedankt transavia voor de prettige reis!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Transavia overgenomen door Ryan air ???

    Transavia overgenomen door Ryan air ??? Handbagage steekt 2 cm boven de stalen bak uit 65 euro bijbetalen Degene voor mij heeft een harde koffer die niet past omdat een randje uitsteekt en hoeft niets te betalen Meisje is trots naar haar collega dat het vragen van koffer toeslag steeds beter gaat want er zijn wat klanten die boos worden


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bagger luchtvervoerder

    Bagger luchtvervoerder. Schaam jullie om nu enkel een handbagage item te mogen meenemen. Mag je bij de gate even 65 euro aftikken, omdat een klein koffertje niet meer mag.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eerst met de booking lukte het niet om…

    Eerst met de booking lukte het niet om de betaling door te voeren via klantenservice te horen dat er niks geboekt was uiteindelijk een duurdere vlucht moeten boeken. Komen we op de airport 120€ extra betalen voor de 2 koffers terwijl online 24€ was. Waardeloos!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Transavia betrouwbaar?

    Afgelopen zaterdag 4 mei, onze vlucht van Ibiza naar Eindhoven zou om 10.05 vertrekken. Niet dus. Vertrektijd telkens verzet. Om 17.15 een bericht dat de vlucht geannuleerd was. Transavia heeft nog een hotel geregeld maar verder mochten we het als familie van 9 personen waaronder 3 kleine kinderen zelf uitzoeken. Na veel gebel en gesteggel met management mochten we bij de gratie gods op maandagochtend mee terug maar dan naar Rotterdam Airport. Onze auto’s stonden echter in Eindhoven.☹️ Taxibusje en taxi geregeld voor ruim € 800,00. Ook nog extra parkeerkosten in Eindhoven. Wij hebben deze gebeurtenis bij onze rechtsbijstandverzekeraar gemeld en zijn zeer benieuwd hoe Transavia deze kwestie gaat afwikkelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen bereidheid om te helpen

    Transavia heeft onze terugvlucht geannuleerd zonder het te melden, en zonder een vervangende vlucht aan te bieden. Uiteindelijk hebben we zelf tegen flinke meerkosten een nieuwe terugvlucht moeten boeken. Vervolgens bieden ze een vergoeding aan die ver beneden onze gemaakte kosten liggen. Zo ga je niet met klanten om.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte klantenservice

    In het vliegtuig en review geschreven over transavia. Wat leuk, "win" ik een kortingsbon van €100,-. Per mail verstuurd. Vanwege problemen met mail, bon weg. Maar niemand bij transavia kan deze terug vinden. Niet met mijn e mail adres (vreemd want daar heb je de bon naar toe gestuurd), niet als ik mijn naam adres geboortedatum geef. Wel wordt ik naar 3 verschillende telefoonnummers verwezen, die dan weer aangeven, nee bij ons moet u niet zijn. Ten slotte krijg ik ook nog een app bericht dat niet voor mij bestemd is en hoor ik niets meer. Lekker zooitje daar. Altijd graag met Transavia gevlogen, maar dat is voorbij


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onze vlucht is veranderd met als…

    Onze vlucht is veranderd met als eindbestemming Eindhoven en een dag eerder... Wij wonen 15 minuten van Schiphol af. We moeten wel accepteren, want er waren geen andere mogelijkheden. En dit met een oudere passagier. We komen nu 's avonds om 22u aan in Eindhoven en moeten dan nog naar omgeving Amsterdam. We vliegen meestal met Transavia of KLM, maar we gaan voor de zomer echt een andere maatschappij uitkiezen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Willekeurig bagagebeleid

    Ze laten je voor handbagage betalen. Vervolgens wordt gedaan alsof je dit koffertje gratis kunt inchecken. Bij afgifte moet je nog eens €60 voor een reeds betaalde koffer aftikken, omdat deze zogenaamd te groot zou zijn, terwijl de koffer in het vak past. Het is bij de beesten af! Schijnbaar waren ze tot begin april coulant. Het meest storend is dat dit beleid willekeurig wordt toegepast en mensen met grotere koffers aan boord kunnen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik vlieg helaas regelmatig met deze…

    Ik vlieg helaas regelmatig met deze maatschappij. Onvriendelijk personeel en slechte afhandelingen van lange vertragingen tot diep in de nacht (3uur gewacht van 02:00 tot 05:00 in de morgen). Geen compensatie gekregen. Tegenwoordig staan er een aantal chagarijnige grond stewardessen je trolly te meten. Ik heb betaald voor handbagage maar deze werd afgewezen (en echte Samsonite) omdat die 0,5cm te breed zou zijn. Terwijl de dikte 5cm dunner is dan het bakje van Transavia. Vervolgens wordt je onvriendelijk verzocht je bagage in te checken als ruimbagage. De dag dat ik niet voor Transavia hoef te kiezen doe ik dit gelijk. Aan te raden om een andere vliegmaatschappij te kiezen zoals KLM. Dat is een stuk aangenamer en professioneler.


Anderen bekeken ook