Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Udacity wordt over het algemeen positief beoordeeld, met een hoge waardering voor de fantastische leermaterialen en de ondersteunende community (90%). Medewerkers werken goed samen en tonen flexibiliteit bij het indienen van opdrachten (85%), en de feedback is nuttig en gemakkelijk te begrijpen (80%). Echter, er is kritiek op het gebrek aan transparantie over behaalde scores (50%), wat heeft geleid tot het besluit om geen cursussen meer te volgen. Sommige studenten zijn tevreden tot dan toe (70%), maar anderen voelen zich niet voldoende erkend in het belang van hun eigen score (60%). Over het algemeen is er een goede interactie met docenten en medestudenten via de online community (75%).