Tripper

134 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.2 voor Tripper komt uit 134 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tripper gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Tripper heeft zowel positieve als negatieve kanten. Aan de positieve kant, ontvangt men snelle terugbetalingen na de sluiting van een restaurant (100%). Aan de andere kant, kan men moeite ondervinden met terugbetalingen (50%) en verlopen kaartjes kunnen voor problemen zorgen (50%).

“Snelle terugbetaling na sluiting restaurant”

“Kaartje was verlopen”

“moeite met terugbetaling”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. Chang - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle terugbetaling na sluiting restaurant

Kimberly - 31 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Kaartje was verlopen

Hajji - 5 februari 2024

  • vertraging bij levering
  • geen geldige vouchers ontvangen
  • moeite met terugbetaling