Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Tempur kan gemengde gevoelens oproepen bij klanten. Aan de positieve kant wordt de efficiënte en vriendelijke klantendienst (75%) geprezen, evenals de duidelijke communicatie (80%) en snelle reacties op vragen (85%). Aan de negatieve kant zijn er klachten over verwarrende communicatie omtrent levering en betaling (55%), onduidelijke vermeldingen over retourbeleid (50%), en onbetrouwbare levertermijnen (40%). Over het algemeen lijkt de communicatie bij Tempur zowel positieve als negatieve aspecten te hebben, en kan er ruimte zijn voor verbetering.