Tape A L'oeil

50 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Tape A L'oeil komt uit 50 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tape A L'oeil gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (32)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Tape A L'oeil wordt gemengd beoordeeld. Enerzijds wordt het personeel als vriendelijk en behulpzaam beschreven, met duidelijke communicatie in het Engels (70%), en een vriendelijk onthaal in de winkels (80%). Anderzijds zijn er klachten over vertragingen bij de verzending (50%), gebrek aan responsiviteit van de klantendienst (40%), en onbeschoft gedrag van sommige medewerkers (30%). Een aantal klanten klaagden ook over slechte kwaliteit van de producten (20%) en onduidelijke informatie rond bestellingen en terugbetalingen (60%). Er zijn ook positieve opmerkingen over het aanbod van kleding en de creativiteit van de collectie. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Tape A L'oeil verbetering te kunnen gebruiken, ondanks enkele positieve aspecten.

“Betaalde loyaliteitskaart”

“Super équipe, professionnel, à l'écoute.”

“Super collection ,défilé organisé par tao bias top ++++recherche de nouvelle idées, bravo”

“Na aankoop geen tas aanbieden en de kleding geven alsof men een zak met pasta neerzet, ik ben teleurgesteld”

“de toon van de e-mail”

“opmerking op het einde van de e-mail”

“onmogelijkheid om te weten of bestelling volledig beschikbaar zal zijn na dagen wachten”

“Vertraging bij de verzending”

“Vervelende vertragingen”

“Slechte klantenservice”

👍 11   👎 32

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sandrine Duhamel - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Betaalde loyaliteitskaart

m.fragalaposte.net - 31 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Super équipe, professionnel, à l'écoute.
  • Super collection ,défilé organisé par tao bias top ++++recherche de nouvelle idées, bravo

Isabelle - 30 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Na aankoop geen tas aanbieden en de kleding geven alsof men een zak met pasta neerzet, ik ben teleurgesteld

emile - 25 maart 2024

  • de toon van de e-mail
  • opmerking op het einde van de e-mail
  • gebrek aan flexibiliteit van TAO in de winkel
  • onmogelijkheid om te weten of bestelling volledig beschikbaar zal zijn na dagen wachten

N. Goffin - 17 maart 2024

  • Vertraging bij de verzending
  • Correcte levering
  • Kwaliteit van de producten
  • Vervelende vertragingen

Adrien Verbeke - 9 maart 2024

  • Beschadigde producten
  • Slechte klantenservice

Rousseau - 26 februari 2024

  • Geen zakje aangeboden

Jacobs - 25 februari 2024

  • Onprofessioneel gedrag van personeel
  • Verbaal en fysiek aangevallen
  • Respectloze behandeling van klanten
  • Schandalige manier van handelen
  • Brutaliteit van medewerkers
  • Onbeschofte verkooppraktijken
  • Onredelijke reactie op vraag over terugbetaling

lars - 15 februari 2024

  • Traag retourproces en terugbetaling
  • Gebrek aan responsiviteit van klantendienst
  • Langdurig wachten op terugbetaling
  • Niet nakomen van beloften

natlaur - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaring
  • Teleurstelling, zal niet terugkeren naar Tape à l'Oeil in Boé (47)
  • Gebrek aan cadeaupapier in het juiste formaat
  • Gebrek aan professionaliteit van de verkoopsters
  • Verbale agressie van de eerste verkoopster
  • Onbehagen door de houding van de verkoopsters
  • Waardering voor de steun van de tweede verkoopster
  • Beslissing om slechts één artikel mee te nemen
  • Voorkeur voor een fatsoenlijk ontvangst, zelfs als het meer kost.

karine - 20 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Leuke collectie, aantrekkelijke aanbiedingen
  • Gaatjes in afgeprijsde T-shirts
  • Weinig responsieve verkoopsters

M. Thys - 28 december 2023

  • Variatie in productaanbod
  • Complimentaire geschenkverpakking
  • Vriendelijk personeel

Vince De Cock - 27 december 2023

  • slechte kwaliteit

Laureen Peltriaux - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Agressieve en onbeleefde verkoopster
  • Ongeschoold personeel
  • Geweld in de winkel
  • Onbeleefd gedrag van het personeel

Fatima Zahra Bouamama - 4 december 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen

Stéphanie Béranger - 25 november 2023Trustpilot 🔗

  • De verkoopsters liegen om aankopen te stimuleren
  • Men verzekerde me dat ik VOLLEDIG kon worden terugbetaald
  • Geen enkele terugbetaling kon worden uitgevoerd binnen 48 uur na aankoop
  • Weigeren om een broek van dezelfde prijs te ruilen
  • Ongeveer 1/3 van de 10 euro die ik de dag ervoor had genoten, moest worden afgetrokken

B. Van Hoof - 9 november 2023

  • Vriendelijke en behulpzame winkelbediende
  • Duidelijke communicatie in het Engels
  • Welkom gevoel door attent gebaar
  • Uitstekende klantenservice

Aurélie Mancon - 28 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Goede ontvangst door een aardige persoon bij de kassa bedankt

Kady Shong - 14 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Verkoper luistert

""Michael baadsgaard"" - 28 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Werknemer sprak Engels om niet-Franstaligen tegemoet te komen

Astrid - 20 april 2023Trustpilot 🔗

  • Variatie van kleding voor kinderen
  • Problemen met pasvorm en stof
  • Moeilijk te maken coördinaten
  • Onhandig loyaliteitsprogramma

Jovanovic Violetta - 15 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Bedroevende klantenservice

vanessa.S - 9 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling met vertraging verzonden
  • Compleet geleverd

Emilie Dsnlt - 5 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Producten zijn beschadigd aangekomen zonder bescherming
  • Inefficiënte klantenservice en moeilijk te bereiken
  • Moeilijk te volgen retourbeleid
  • Probleem met de levering in Spanje zonder afhaalpunt

Evita Vil - 5 december 2022Trustpilot 🔗

  • Moeilijke en lange retourzending van het pakket
  • Slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen na retourzending pakket
  • Problemen met de maat van bestelde artikelen

Anne-Sophie - 2 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Verkeerde toon in de e-mail
  • Onhandige formulering in de e-mail
  • Gebrek aan klantenservice
  • Diensten van TAO zouden de orderafhandeling kunnen verbeteren

Jessica - 22 april 2022Trustpilot 🔗

  • Klantenservice niet erg behulpzaam
  • Foutmelding op de site bij het bestellen
  • Onnodig verzoek voor vernieuwing van de loyaliteitskaart
  • Weigering van terugbetaling of tegoed voor dubbele registratie

Cindy Pageot Legendre - 28 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Goede ervaring in de winkel en op internet
  • Bestelling snel en in goede staat geleverd

Collado - 16 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijd van meer dan 10 dagen en slechte levering met Mondial Relay die de juiste locatie niet respecteerde. Moet de stad doorkruisen om het pakket op te halen.