Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Tape A L'oeil wordt gemengd beoordeeld. Enerzijds wordt het personeel als vriendelijk en behulpzaam beschreven, met duidelijke communicatie in het Engels (70%), en een vriendelijk onthaal in de winkels (80%). Anderzijds zijn er klachten over vertragingen bij de verzending (50%), gebrek aan responsiviteit van de klantendienst (40%), en onbeschoft gedrag van sommige medewerkers (30%). Een aantal klanten klaagden ook over slechte kwaliteit van de producten (20%) en onduidelijke informatie rond bestellingen en terugbetalingen (60%). Er zijn ook positieve opmerkingen over het aanbod van kleding en de creativiteit van de collectie. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Tape A L'oeil verbetering te kunnen gebruiken, ondanks enkele positieve aspecten.