Sunsky

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Sunsky komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sunsky gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Sunsky heeft zowel positieve als negatieve beoordelingen gekregen. Hoewel sommige klanten klagen over defecte producten en onbehulpzame medewerkers (%25), zijn er ook klanten die de behulpzame service van de verkoopmanager waarderen (%50). Daarnaast wordt de diversiteit en kwaliteit van het productaanbod geprezen, samen met eenvoudig bestelproces en goede levering. Echter, er zijn ook klachten over de onbeleefde behandeling, gebrek aan koopbescherming en beschuldigingen van oplichting (%25).

“Goede levering”

“Onbegrijpelijke klantenservice”

“Top service en erg mooi”

“klantendienst was niet behulpzaam”

“geen echte oplossing geboden”

“winkelen wordt niet aanbevolen”

“product of uitstekende kwaliteit”

“verkoopmanager heeft me goed geholpen”

“vriendelijke manager, alternatieven voorgesteld”

“Behulpzame verkoopmanager”

👍 10   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Schans - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goede levering

bkklgmail.com - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Onbegrijpelijke klantenservice
  • Product niet ontvangen

Romy - 27 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Top service en erg mooi

A. El Amrani - 13 maart 2024

  • lage kwaliteit van de muismat
  • randen begonnen te rafelen en print vervaagde snel
  • klantendienst was niet behulpzaam
  • geen echte oplossing geboden
  • teleurgesteld over de kwaliteit
  • winkelen wordt niet aanbevolen

camille - 29 februari 2024

  • product of uitstekende kwaliteit
  • verkoopmanager heeft me goed geholpen

Thomas Peeters - 27 januari 2024

  • vriendelijke manager, alternatieven voorgesteld
  • website toonde product niet op voorraad

Juliette - 13 december 2023

  • Gemakkelijke betaalopties
  • Buitenlands bedrijf
  • Netjes verpakt
  • Behulpzame verkoopmanager

J. Aerts - 5 december 2023

  • Breed assortiment en professionele afbeeldingen
  • Geweldige service en uitgebreid aanbod
  • Eenvoudig bestellen en behulpzame klantenservice

V. Lecocq - 27 november 2023

  • defecte producten ontvangen

Alessio Hardy - 9 november 2023

  • Fantastische klantenservice
  • Topkwaliteit producten
  • Snelle levering
  • Gemakkelijk te gebruiken website

tess - 4 november 2023

  • Product van slechte kwaliteit (nep-leer)
  • Misleidende omschrijving van product
  • Onfatsoenlijke klantenservice (korting voor 5-sterrenreview)
  • Geen gratis retourzending

Ali Omar - 4 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Defecte producten, geen aankoopbescherming

mario - 17 december 2015Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Telefoon valt constant uit
  • Onredelijke kosten
  • Beschuldiging van beschadiging