Stoked Boardshop

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor Stoked Boardshop komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Stoked Boardshop gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Stoked Boardshop heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat er een gratis retourmogelijkheid is, maar consumenten kunnen toch €4,95 aan retourkosten moeten betalen, wat misleidend kan overkomen. Gelukkig lijkt er verbetering te zijn in het retourbeleid na ontvangen feedback, en is de correcte manier van terugzenden wel goed geregeld. (40%)

“Correcte manier van terugzenden”

“Bril doos was al open en lens is beschadigd lijkt al gebruikt.”

“Teruggestuurd pakje”

“Teruggestuurd skateboard”

“Skateboard voldeed niet aan verwachtingen”

“€ 4,95 afgehouden van retourbedrag terwijl 'gratis retour' op website stond”

“Gratis retour maar toch € 4,95 retourkosten”

“Misleidende vermelding over retourkosten”

“Positieve verandering in retourbeleid na feedback”

👍 4   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Katrien De Koninck - 24 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Correcte verzending
  • Snelle verzending
  • Correcte manier van terugzenden

Joyce van Schie - 17 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Bril doos was al open en lens is beschadigd lijkt al gebruikt.

KATRIEN Dobbels - 11 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Lang wachten voor pre-sale
  • Ontvangen broek te groot
  • Vrees voor maat niet goed
  • Teruggestuurd pakje
  • Top service en levering

Mohammed Charlier - 30 januari 2024

  • Product van slechte kwaliteit
  • Slechte wielen
  • Snel slijtend deck
  • Bang om opnieuw te bestellen
  • Teleurgesteld
  • Teruggestuurd skateboard
  • Informatieverstrekking tevreden
  • Service tevreden

eva - 10 december 2023

  • Skateboard voldeed niet aan verwachtingen
  • € 4,95 afgehouden van retourbedrag terwijl 'gratis retour' op website stond

Gerlof Koopmans - 14 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Gratis retour maar toch € 4,95 retourkosten
  • Misleidende vermelding over retourkosten
  • Onheldere communicatie over retourkosten
  • Positieve verandering in retourbeleid na feedback