Stance

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Stance komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Stance gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Stance krijgt gemengde beoordelingen. Een groot percentage klanten klaagt over het gebrek aan reactie op e-mails en problemen met het ontvangen van bestellingen. Aan de positieve kant wordt hun website als mooi beoordeeld en is het gemakkelijk om je uit te schrijven voor e-mails, hoewel sommigen nog steeds klagen over te veel spam (50%).

“Geen pakketje gekregen of antwoord op mijn e-mails”

“Mooie website maar kleur kwam niet overeen met beschrijving”

“Slechte klantenservice en gebrek aan reactie na contact”

“Besteld product, vermist, contact opgenomen.”

“Moeilijkheden met uitschrijven voor e-mails”

“Te veel spam ontvangen”

“Geen pakketje gearriveerd”

👍 1   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Cuvelier - 29 maart 2024

  • Geen pakketje gekregen of antwoord op mijn e-mails

Verhoeven - 15 maart 2024

  • Mooie website maar kleur kwam niet overeen met beschrijving
  • Hoge retourkosten en moeite voor retourneren
  • Lage kwaliteit van het materiaal
  • Slechte klantenservice en gebrek aan reactie na contact

E. Claessens - 4 maart 2024

  • Besteld product, vermist, contact opgenomen.

Lambert - 18 november 2023

  • Slechte sokkenselectie
  • Teleurstellende kwaliteit
  • Moeilijkheden met uitschrijven voor e-mails
  • Te veel spam ontvangen

gedupeerde - 13 december 2022Trustpilot 🔗

  • Geen pakketje gearriveerd