Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Skrill ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Sommige gebruikers hebben positieve ervaringen gehad, zoals het ontvangen van een gratis vervangende Skrill-kaart en het netjes oplossen van problemen. Aan de andere kant klagen veel klanten over de moeilijkheid om geld terug te krijgen, hoge kosten voor inactiviteit en problemen met het terugboeken van geld. Dit resulteert in een lage erkenning van klachten en ontevredenheid bij sommige gebruikers. Het bedrijf lijkt ook niet altijd te helpen bij oplichtingssituaties, wat leidt tot verlies van geld zonder enige vorm van compensatie. Over het algemeen lijkt het beleid met betrekking tot terugbetalingen en retourneren van geld onduidelijk en inconsistent, wat kan leiden tot frustratie en financiële verliezen voor klanten. (55%)