Sixt

60 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Sixt komt uit 60 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sixt gevonden hebben:

ErvaringenSite (55)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Sixt krijgt gemengde reviews. Positief is dat geen rare kosten achteraf worden doorberekend en er geen schade bij het inleveren wordt gevonden. Echter, er zijn klachten over overdreven herstellingskosten, gebrek aan transparantie en moeilijkheid bij claim afhandeling. Sommige klanten ervaren ook problemen met schade en kilometerstand, en vinden de eisen na een auto-ongeluk onredelijk. Dit kan zorgen voor ontevredenheid en verwarring bij klanten (35%).

“Auto beter gestolen in plaats van gehuurd”

“Ontvangen van een hoge factuur zonder bewijs van schade”

“Niet mogen veranderen van categorie zonder restitutie”

“Positief - Uiteindelijk gelijkwaardige auto gekregen”

“Negatief - Niet ontvangen beloofde compensatie”

“Gebrek aan transparantie”

“Moeilijkheid bij claim afhandeling”

“Problemen met schade en kilometerstand”

“Factuur ontvangen voor kapotte telefoon houder die ik nooit heb aangeraakt”

“Breng de bestelwagen diezelfde dag weer, zonder extra beschadigingen”

👍 3   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

A. De Coster - 29 maart 2024

  • Chique verzekering dekt niet alle schade
  • Klantenservice probeert meer geld te vragen dan verzekering dekt
  • Lijkt alsof ze mensen willen bedriegen voor meer geld
  • Auto beter gestolen in plaats van gehuurd

Lars - 20 februari 2024

  • Goede service bij gebruik van de autoverhuurdienst
  • Onbeantwoorde pogingen om contact op te nemen met het bedrijf
  • Ontvangen van een hoge factuur zonder bewijs van schade

Nora Delvaux - 26 december 2023

  • Geen auto beschikbaar na vluchtvertraging
  • Extra betalen voor lagere categorie auto
  • Niet mogen veranderen van categorie zonder restitutie

Michel - 20 juni 2022

  • Negatief - Meerprijs aansmeren bij aankomst
  • Positief - Uiteindelijk gelijkwaardige auto gekregen
  • Negatief - Niet ontvangen beloofde compensatie

Lars Bertels - 19 december 2021

  • Boomhars op de wagen
  • Onredelijke schadeclaim
  • Gebrek aan transparantie
  • Moeilijkheid bij claim afhandeling

Dirk Muylaert - 21 mei 2021

  • Goede klantenservice
  • Correcte behandeling
  • Problemen met schade en kilometerstand

Diek - 10 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Factuur ontvangen voor kapotte telefoon houder die ik nooit heb aangeraakt
  • Geen reactie na meerdere verzoeken tot contact
  • Hoge factuur ontvangen na maanden stilte

Krista - 28 april 2021

  • goede ontvangst
  • waarborg op tijd terug gekregen
  • Breng de bestelwagen diezelfde dag weer, zonder extra beschadigingen
  • 1 maand later krijg ik per mail dat zijspiegel stuk is en achteraan een bluts

jos - 21 januari 2021

  • Onbetrouwbaar
  • Schuiven schade aan de auto in uw schoenen
  • Kosten afschrijven zonder duidelijke details
  • Geen reacties op klachten e-mails

Luc T - 28 september 2017

  • Degelijke wagen aan goede voorwaarden op meeste locaties
  • Vlotte afhandeling behalve op Malta
  • Overdreven herstellingskosten in rekening gebracht

Zest - 7 maart 2017

  • Rap ontvangen van huurauto
  • Geen schade bij inleveren

albert - 20 februari 2017

  • eenvoudig online te boeken
  • auto reed goed
  • voldoende verzekerd - geen rare kosten achteraf

simone - 19 oktober 2016

  • Vreselijke ervaring

Marijn - 17 oktober 2016

  • Komen afspraak niet na

Victor Janssen - 26 augustus 2016

  • Bedreiging en bangmakerij met valse beschuldigingen
  • Onterechte druk om schade te betalen
  • Onredelijke eisen na auto-ongeluk