Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Silvasoft heeft een behulpzame klantenservice die direct en correct antwoord geeft op vragen (100%). Ook is de software makkelijk te gebruiken en helpt bij tijdsbesparing en efficiënt werken (90%). Helaas zijn er ook negatieve aspecten, zoals trage pageloads, serverproblemen en een slechte interface (50%), en de klantendienst kan rampzalig zijn met lange wachttijden en incassobureaus (30%). Daarnaast zijn sommige functies beperkt, en de klantendienst kan mails negeren en snel incassobureaus inschakelen bij betalingsproblemen (40%). Echter, voor KMO's kan Silvasoft een handige en efficiënte oplossing zijn, mits de gebruiker wat moeite wil doen om de software onder de knie te krijgen (80%). Al met al is Silvasoft een software die zowel zijn voor- als nadelen heeft.