Scapino

142 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Scapino komt uit 142 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Scapino gevonden hebben:

ErvaringenSite (22)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld : Best aardig, maar er zijn wat hobbels op de weg!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Scapino biedt mooie en goede producten van goede kwaliteit (65%) met een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar er kunnen af en toe issues zijn met voorraadcontrole en verkeerde leveringen (40%). De leveringsservice van Scapino wordt over het algemeen positief beoordeeld, met snelle levering en goede service als pluspunten (65%), maar er zijn ook klachten over vertragingen en verkeerde producten ontvangen (35%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld (80%), maar er kunnen soms negatieve ervaringen zijn met slechte leveringen of onvriendelijkheid in de filialen. De website van Scapino heeft duidelijke foto's en een handig bestelproces (100%), maar kan soms technische problemen hebben zoals een bug bij het invullen van de achternaam (33%). Het retourbeleid heeft zowel positieve als negatieve aspecten, zoals snel verwerkte retourzendingen en beperkte ruilopties (65%), maar ook klachten over hoge retourkosten en onduidelijke communicatie (35%). Over het algemeen lijkt Scapino een goede keuze te zijn voor het kopen van producten, maar er zijn nog verbeterpunten op het gebied van communicatie, kwaliteitscontrole en retourbeleid.

Product : Snelle levering, maar past die maat wel?

“Niet snel meer bij Scapino winkelen”

“Minder fijne afwerking aan binnenkant van instappers”

“Bezorging snel en correct”

“Product minder goed”

“Product van goede kwaliteit”

“Niet in winkel verkrijgbaar, maar medewerker heeft online besteld en laten leveren in winkel. Vooraf betalen maar mogelijkheid tot retourneren”

“Goede kwaliteit”

“Bestelling verliep vlekkeloos en snel geleverd.”

“alles goed geregeld”

“Prima geregeld”

“verkeerde maat ontvangen”

“slechte voorraadcontrole”

“Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Handig bestelproces”

“Grote schoenmaten beschikbaar”

“Snel kunnen ophalen in de winkel”

“Gemakkelijk en fijn”

“Fijne tegoedbon ontvangen”

“Veel paste niet”

“Gulp kapot”

“Betaling mislukt, dubbele betaling, vertraging bij afhalen”

“Geen aanrader bij Scapino”

“Schoenen waren niet op voorraad”

“Zonder problemen hersteld en de juiste maat meegekregen”

“Snel besteld in de webshop”

“snel geleverd”

“Snelle levering”

“Product niet meer in de winkel vanwege wisseling van wintercollectie”

“De onderbroeken waren zoals verwacht”

“met mooie kleuren”

“Schoenen waren niet op voorraad in de winkel netjes thuis bezorgd gekregen in 2 dagen Top”

“Snel terugbetaling bij retourneren”

“goede prijs kwaliteit verhouding”

“Verkeerde maat schoenen gekregen”

“Slechte staat van doos bij ontvangst”

“Doos was beschadigd en zag er oud uit”

“Nieuwe bestelling in orde gemaakt in de winkel”

“Altijd geslaagd, goede service, mooie prijzen”

“Beperkte selectie kinderkleding in grotere maten”

“Snel kale plekken en loslatende zool”

“Goede kwaliteit”

“Lopen prima”

“Beschadigde dozen ontvangen”

“verkeerde productkleur ontvangen”

“Mooie sketchers online besteld”

“Gemakkelijk online te bestellen”

“Zeer goede schoenen”

“Skechers niet ontvangen, foutief product geleverd, slechte klantenservice”

“Gemakkelijk besteld”

“Personeel bestelt producten die niet in de winkel liggen”

“Goede producten voor prima prijs!”

“Bestelproces verliep helder en de info daarover ook.”

“behulpzaam en deskundig personeel”

“Snellevering en heerlijke sneakers”

“Snellevering”

“Ideaal om het pakketje te bezorgen en op te halen in het filiaal!”

“Super prijs kwaliteit verhouding”

“Online bestelling snel af te halen in de winkel, duidelijke e-mails”

“Schoenen zijn nieuw”

“Schoenen waren verpakt in een kapotte doos”

“Ontvangen gebruikte schoenen in plaats van nieuwe schoenen”

“Fijne aankoop”

“Niet kunnen ruilen in het filiaal”

“Snelle service”

“Vriendelijk en behulpzaam bij bestellen en snelle levering”

“Goede kwaliteit van producten”

“Verkeerde kleur”

“Moet 2 paar kopen”

“Verkeerde kleur geleverd”

“Uitverkocht”

“te klein uitgevallen schoenen”

“ongemakkelijke pasvorm”

“altijd tevreden over bestellingen en producten”

“Prima slippers”

“terugzenden eenvoudig zonder problemen”

“Reden voor retour is de fout van het bedrijf”

“Fantastisch”

“Kwaliteit geleverd voor een scherpe prijs”

“Snelle levering”

“Bestellen is makkelijk”

“Bestelling keurig ingepakt en snel bezorgd”

“Prima schoenen”

“Goedzittende schoenen”

“Artikel voldoet aan verwachting”

“Mogelijkheid tot passen in winkel”

“Geluksfactor bij perfect passende schoenen”

“Goede info kwa verzending. Netjes verpakt de schoenen. Tevreden”

“Snelle levering”

“Kwaliteit van kleding en service”

“Verkeerd product geleverd”

“Goede kwaliteit”

“Vlotte communicatie over de vervanging van het product”

“Beschadigde schoenen ontvangen vanuit Scapino Hellevoetsluis”

“Filiaal Helmond controleert bestellingen goed”

“Sneakers niet meer via centraal magazijn leverbaar”

“Scapino Hellevoetsluis verantwoordelijk voor beschadigde levering”

“Ontevreden over de zending vanuit Scapino Hellevoetsluis”

“Perfecte pasvorm voor grote (brede) voeten”

“Gebrek aan tussenmaten zoals 40,5”

“Ontbrekende lederen binnenzool en minder net bovenleer op sneakers”

“Kleinkind helemaal blij met de voetbalschoenen”

“vriendelijk geholpen in de winkel”

“Leuke aanbieding”

“Schoenen geleverd in juiste kleur”

“Schoen met vieze vlek”

“Schoenen in een andere maat dan besteld en geen los voetbed”

“Bij een schoenendoos was het deksel erafgescheurd”

“Ruime keuze online”

“Mogelijkheid om te bestellen in de winkel”

“Verkeerde producten geleverd”

“Foute bestelling op bon”

“Fijne winkel”

“Kwaliteit is ook goed!”

“Prima kunnen slagen bij Scapino voor leren heren schoenen”

“Goed passende laarzen bestellen zonder extra kosten voor verzending”

“Divers assortiment”

“Snelle levering”

“Mooie en goede producten”

“Super leuke slippers”

“Goede service”

“Duidelijke foto's van producten”

“Ruime keuze aan producten”

“Mooie schoenen”

“Schoenen zelf zijn van topkwaliteit en passen perfect”

“Tweede paar schoenen met 50% korting”

“Goed aanbod schoenen met korting!”

“Schoenen passen en rondlopen voor aankoop.”

“Goede service voor toevoeging aan collectie.”

“Snel en gemakkelijk”

“Goede kwaliteit schoenen”

“Stabiel ontwerp”

“Te groot”

“Geweldige aankoop”

“Schoenen van goede kwaliteit”

“Comfort en uiterlijk van de schoenen”

“Verkeerde maat schoenen”

“Beperkte ruilopties”

“De verpakking was in orde”

“Mijn kleinzoon was heel blij met zijn nieuwe schoenen”

“50% korting op tweede paar schoenen”

👍 104   👎 39

Scapino biedt een snelle levering (35%), goede service (25%) en een divers assortiment met ruime keuze aan producten (30%). De schoenen zijn van topkwaliteit en passen perfect (85%), maar er zijn soms problemen met verkeerde maten en beperkte ruilopties (50%). Daarnaast zijn er vaak kortingen beschikbaar, zoals 50% korting op het tweede paar schoenen (45%). Over het algemeen biedt Scapino mooie en goede producten van goede kwaliteit (65%) met een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar er kunnen af en toe issues zijn met voorraadcontrole en verkeerde leveringen (40%).

Levering : Snelle levering, maar kijk uit voor verrassingen!

“Bestelling niet compleet en moest terug naar de winkel. Geef fout toe en geef klant geen schuld. Ander paar direct terug gebracht.”

“Bestelling al bezorgd zonder bericht”

“Snel en duidelijk retournzending via de winkel”

“Bezorging snel en correct”

“Niet in winkel verkrijgbaar, maar medewerker heeft online besteld en laten leveren in winkel. Vooraf betalen maar mogelijkheid tot retourneren”

“Bestelling verliep vlekkeloos en snel geleverd.”

“alles goed geregeld”

“Prima geregeld”

“Snelle en correcte levering”

“Makkelijk te bestellen in de winkel”

“Fijne service”

“Goede service”

“Snelle levering”

“Goede service en betrouwbaar”

“Snelle levering met Postnl”

“Overstap naar DHL zorgt voor vertraging in levering”

“Moeilijkheden met DHL app en bezorging”

“verkeerde maat ontvangen”

“slechte voorraadcontrole”

“Te hoge verzend- en retourkosten”

“Keurig geholpen”

“Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Vriendelijk personeel”

“Handig bestelproces”

“Snelle levering”

“Snel kunnen ophalen in de winkel”

“Gemakkelijk en fijn”

“Gulp kapot”

“Betaling mislukt, dubbele betaling, vertraging bij afhalen”

“Prima geholpen”

“Schoenen waren niet op voorraad”

“Besteld en snel binnen”

“Snel besteld in de webshop”

“snel geleverd”

“Snelle levering”

“Nieuwe schoenen verzonden zonder transportkosten”

“Langzame levertijd”

“Schoenen waren niet op voorraad in de winkel netjes thuis bezorgd gekregen in 2 dagen Top”

“keurig op tijd geleverd”

“Verkeerde maat schoenen gekregen”

“Snellevering”

“Retour keurig afgehandeld”

“Slechte staat van doos bij ontvangst”

“Doos was beschadigd en zag er oud uit”

“Snelle levering volgens afspraak”

“Retournering in de winkel in orde gemaakt”

“Nieuwe bestelling in orde gemaakt in de winkel”

“Gratis thuisbezorging”

“Korte wachttijd voor ophalen”

“Snel kale plekken en loslatende zool”

“Geen bericht ontvangen voor het ophalen van de schoenen”

“verkeerde productkleur ontvangen”

“te vaak naar de winkel om te retourneren”

“Goede uitleg en nette bediening”

“Netjes afgeleverd in de winkel”

“Gebeld om op te halen”

“Mooie sketchers online besteld”

“Gemakkelijk online te bestellen”

“Netjes op tijd in de winkel geleverd”

“Skechers niet ontvangen, foutief product geleverd, slechte klantenservice”

“Geen terugbetaling ontvangen, onbevredigend antwoord op klachten”

“Gemakkelijk besteld”

“Ernstig vertraagde verzending”

“Vertraagde levering opgelost na enige tijd”

“Lange wachttijd voor levering”

“Personeel bestelt producten die niet in de winkel liggen”

“Snelle terugbetaling van verzendkosten”

“Online iets terug sturen gaat traag,het verwerken duurt lang.”

“Snellevering en heerlijke sneakers”

“Snellevering”

“Ideaal om het pakketje te bezorgen en op te halen in het filiaal!”

“Snelle levering”

“Online bestelling snel af te halen in de winkel, duidelijke e-mails”

“Bestelling uit meerdere leveringen / tijdstip levering in de winkel”

“Levering was snel”

“Schoenen waren verpakt in een kapotte doos”

“Ontvangen gebruikte schoenen in plaats van nieuwe schoenen”

“Fijne aankoop”

“Levering in vier delen vanuit verschillende filialen, niet van tevoren aangegeven”

“Snelle service”

“Vriendelijk en behulpzaam bij bestellen en snelle levering”

“Alles is netjes op tijd geleverd”

“Uitstekende klantenservice”

“Versnipperde levering”

“Verkeerde kleur”

“Verkeerde kleur geleverd”

“Uitverkocht”

“altijd tevreden over bestellingen en producten”

“Prima slippers”

“Bezorging per paar”

“Gratis afhalen in de winkel”

“Snelle levering”

“Bestellen is makkelijk”

“Bestelling keurig ingepakt en snel bezorgd”

“Goede communicatie over levering”

“Snelle service”

“Snel verzonden”

“Geen mail bij levering in de winkel”

“Wel mail bij onderweg zijn, maar niet bij aankomst in de winkel”

“Goede info kwa verzending. Netjes verpakt de schoenen. Tevreden”

“Snelle levering”

“Bezorging duur en verkeerd geleverd”

“Verkeerd product geleverd”

“Super tevreden over afhandeling bij filiaal Helmond”

“Beschadigde schoenen ontvangen vanuit Scapino Hellevoetsluis”

“Sneakers niet meer via centraal magazijn leverbaar”

“Filiaal Helmond heeft moeite gedaan om sneakers te vinden”

“Vlotte afhandeling na 3 weken wachten”

“Scapino Hellevoetsluis verantwoordelijk voor beschadigde levering”

“Ontevreden over de zending vanuit Scapino Hellevoetsluis”

“Snelle verzending”

“Snel geleverd”

“Bestelling lag netjes klaar”

“Gratis levering”

“Schoenen geleverd in juiste kleur”

“Schoen met vieze vlek”

“Schoenen in een andere maat dan besteld en geen los voetbed”

“Bij een schoenendoos was het deksel erafgescheurd”

“Snelheid van levering”

“Slechte levering”

“Verkeerde producten geleverd”

“Gemakkelijk online bestellen en gratis retourneren in de winkel kan”

“Goed passende laarzen bestellen zonder extra kosten voor verzending”

“Snelle levering”

“Snelle levering aan huis”

“Snelle bezorging”

“Goede service”

“Vlotte verzending”

“Snelle ontvangst”

“Alles apart verzonden”

“Lang geduurd voordat ik ze eindelijk in handen had”

“Service en levering waren wel echt teleurstellend”

“Snel en gemakkelijk”

“Bestelling in verschillende leveringen”

“Verdeeld over meerdere dagen afgeleverd”

“Verwarrend en minder handig”

“Vertraagde levering”

“Gebrek aan communicatie over geschatte levertijd”

“Snelle levering”

“Verkeerde maat schoenen”

“De levering was op tijd”

“De verpakking was in orde”

“Online besteld en snel teruggestuurd”

👍 91   👎 52

De levering van Scapino heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Veel klanten zijn tevreden over de snelle levering en goede service (65%), maar er zijn ook klachten over vertragingen en verkeerde producten ontvangen (35%). Verder is de communicatie over geschatte levertijd niet altijd duidelijk en is er soms verwarring over de retourprocedure. Over het algemeen lijken klanten tevreden te zijn met de leveringsservice van Scapino, maar er is ruimte voor verbetering in de communicatie en kwaliteitscontrole.

Klantenservice : Wat een mix van vriendelijkheid en chaos!

“Bestelling niet compleet en moest terug naar de winkel. Geef fout toe en geef klant geen schuld. Ander paar direct terug gebracht.”

“Klantenservice reageerde pas na 3 dagen (maar mevrouw was wel erg aardig)”

“Snel en duidelijk retournzending via de winkel”

“Goede klantenservice”

“vriendelijk en vakkundig geholpen door manlijke medewerker”

“Filiaalmedewerker chagrijnig en ongemotiveerd.”

“Medewerker in het filiaal onvriendelijk en klantonvriendelijk.”

“alles goed geregeld”

“Prima geregeld”

“Zeer vriendelijke en behulpzame man die me geholpen heeft”

“Fijne service”

“Goede service”

“Snelle levering”

“Klantvriendelijk”

“Nog nooit misgegaan”

“Goede service en betrouwbaar”

“Goede service en vriendelijk personeel in de winkel”

“vriendelijk personeel”

“Keurig geholpen”

“Vriendelijk personeel”

“Snel kunnen ophalen in de winkel”

“Klantenservice onvriendelijk”

“Prima geholpen”

“Zonder problemen hersteld en de juiste maat meegekregen”

“Pluim voor team Middelharnis”

“Vriendelijk personeel”

“Snelle levering”

“Vriendelijk geholpen bij vraag om hulp”

“Vraag om hulp snel opgelost”

“Schoenen retourneren zonder problemen”

“Vriendelijk en netjes geholpen”

“Zeer prettig geholpen in de winkel”

“Prima en praktisch geregeld”

“Verkeerde maat schoenen gekregen”

“Retour keurig afgehandeld”

“Altijd geslaagd, goede service, mooie prijzen”

“Vriendelijke klantenservice”

“Slechte ervaring met filiaalmanager”

“wel plezierig geholpen in de winkel”

“Goede uitleg en nette bediening”

“Skechers niet ontvangen, foutief product geleverd, slechte klantenservice”

“Geen terugbetaling ontvangen, onbevredigend antwoord op klachten”

“Moeilijk contact op te nemen via e-mail”

“Vertraagde levering opgelost na enige tijd”

“Hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel in de winkel in Dongen”

“Personeel bestelt producten die niet in de winkel liggen”

“Behulpzaamheid bij digitaal minder handige klanten”

“Grote pluim voor de service”

“Goede klantenservice”

“In de winkel gaat het netjes,snel en is direct in orde!”

“behulpzaam en deskundig personeel”

“Super prijs kwaliteit verhouding”

“Niet kunnen ruilen in het filiaal”

“Snelle service”

“Vriendelijk en behulpzaam bij bestellen en snelle levering”

“Vriendelijk en behulpzaam”

“Uitstekende klantenservice”

“Uitstekende klantenservice”

“onvriendelijk retourbeleid”

“niet naleven consumentenrecht”

“altijd tevreden over bestellingen en producten”

“financiële afhandeling fantastisch”

“Reden voor retour is de fout van het bedrijf”

“Fantastisch”

“Bestellen is makkelijk”

“Winkel was netjes”

“Misschien iets meer geld investeren in geschoolde werknemers?”

“Goede info kwa verzending. Netjes verpakt de schoenen. Tevreden”

“Service van Scapino is uitstekend geweest.”

“Kwaliteit van kleding en service”

“Snelle en efficiënte retourprocedure”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Super tevreden over afhandeling bij filiaal Helmond”

“Filiaal Helmond controleert bestellingen goed”

“Filiaal Helmond heeft moeite gedaan om sneakers te vinden”

“Medewerkers van filiaal Helmond verdienen 10 sterren”

“Perfecte pasvorm voor grote (brede) voeten”

“Geen vervanging aangeboden voor ontbrekende zool”

“Negatieve ervaring”

“Snelle verzending”

“Kleinkind helemaal blij met de voetbalschoenen”

“vriendelijk geholpen in de winkel”

“Behulpzaam personeel”

“Zeer vriendelijk”

“Top service”

“Super vriendelijk geholpen om bestelling te plaatsen”

“Schoenen in een andere maat dan besteld en geen los voetbed”

“Goede klantenservice”

“Fijne winkel”

“Vriendelijk personeel”

“Snelle levering”

“Behulpzame medewerkers”

“Goede service”

“Chatcontact voor bestelling en vriendelijke service voor retourneren”

“Super leuke slippers”

“Helemaal tevreden”

“Goede service”

“Vlotte verzending”

“Geen klachten”

“Service en levering waren wel echt teleurstellend”

“Klantenservice was behulpzaam en vriendelijk.”

“Schoenen passen en rondlopen voor aankoop.”

“Goede service voor toevoeging aan collectie.”

“Bedankt!”

“Snel en gemakkelijk”

“Verdeeld over meerdere dagen afgeleverd”

“Verwarrend en minder handig”

“Complimentjes ontvangen”

“Te groot”

“Geweldige aankoop”

“Klantenservice was slecht”

“Geen begrip voor situatie”

“Mijn kleinzoon was heel blij met zijn nieuwe schoenen”

“Winkel weigerde ruilen van schoenen”

👍 88   👎 26

De klantenservice van Scapino wordt over het algemeen positief beoordeeld, met vriendelijk personeel en behulpzaamheid als grote pluspunten. Sommige klanten hebben echter negatieve ervaringen gehad, zoals slechte levering, onvriendelijkheid in de filialen en foutief geleverde producten. Het is belangrijk dat de klantenservice consistent blijft om alle klanten een goede ervaring te bieden. (80%)

Communicatie : Wat een mix van lof en klacht!

“Klantenservice reageerde pas na 3 dagen (maar mevrouw was wel erg aardig)”

“Bestelling al bezorgd zonder bericht”

“vriendelijk en vakkundig geholpen door manlijke medewerker”

“Bestelling verliep vlekkeloos en snel geleverd.”

“Raar dat de website mijn achternaam afkeurt zonder é. Bestelling was niet te maken zonder aanpassing van de naam en het verwijderen van de é.”

“alles goed geregeld”

“Prima geregeld”

“Moeilijkheden met DHL app en bezorging”

“Vriendelijk personeel”

“Gemakkelijk en fijn”

“Betaling mislukt, dubbele betaling, vertraging bij afhalen”

“Prima geholpen”

“Schoenen waren niet op voorraad”

“Besteld en snel binnen”

“Snel besteld in de webshop”

“Snelle levering”

“Vriendelijk geholpen bij vraag om hulp”

“Vraag om hulp snel opgelost”

“Product niet meer in de winkel vanwege wisseling van wintercollectie”

“je kunt rustig bestellen”

“Snellevering”

“Goed op de hoogte gehouden”

“Altijd geslaagd, goede service, mooie prijzen”

“Na enige e-mails heen en weer lukte betaling”

“Geen bericht ontvangen voor het ophalen van de schoenen”

“Onduidelijke communicatie bij retourneren”

“Goede uitleg en nette bediening”

“Gebeld om op te halen”

“Mooie sketchers online besteld”

“Geen terugbetaling ontvangen, onbevredigend antwoord op klachten”

“Ernstig vertraagde verzending”

“Moeilijk contact op te nemen via e-mail”

“Hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel in de winkel in Dongen”

“Bestelproces verliep helder en de info daarover ook.”

“Online bestelling snel af te halen in de winkel, duidelijke e-mails”

“Bestelling uit meerdere leveringen / tijdstip levering in de winkel”

“Ontvangen gebruikte schoenen in plaats van nieuwe schoenen”

“Levering in vier delen vanuit verschillende filialen, niet van tevoren aangegeven”

“Veel e-mails van Scapino & DHL verspreid over de week”

“Onduidelijke werkwijze tussen Scapino en DHL”

“Niet kunnen ruilen in het filiaal”

“Uitstekende klantenservice”

“terugzenden eenvoudig zonder problemen”

“Bestelling keurig ingepakt en snel bezorgd”

“Goede communicatie over levering”

“Geen mail bij levering in de winkel”

“Wel mail bij onderweg zijn, maar niet bij aankomst in de winkel”

“Goede kwaliteit”

“Vlotte communicatie over de vervanging van het product”

“Super tevreden over afhandeling bij filiaal Helmond”

“Ontevreden over de zending vanuit Scapino Hellevoetsluis”

“Ontbrekende lederen binnenzool en minder net bovenleer op sneakers”

“vriendelijk geholpen in de winkel”

“Keurig op de hoogte gehouden”

“Schoen met vieze vlek”

“Mogelijkheid om te bestellen in de winkel”

“Efficiënte communicatie tussen winkel en website”

“Foute bestelling op bon”

“Chatcontact voor bestelling en vriendelijke service voor retourneren”

“Duidelijke foto's van producten”

“Super veel e-mails van het bedrijf”

“Eindelijk ging het meer over promoties dan over mijn bestelling”

“Onhandig proces voor korting op tweede paar schoenen”

“Snel en gemakkelijk”

“Bestelling in verschillende leveringen”

“Verwarrend en minder handig”

“Vertraagde levering”

“Gebrek aan communicatie over geschatte levertijd”

“Geweldige aankoop”

👍 41   👎 29

De communicatie van Scapino lijkt gemengde gevoelens op te roepen bij klanten. Aan de positieve kant wordt de duidelijke foto's van producten en de vriendelijke service van het personeel geprezen. Echter, er zijn ook klachten over te veel e-mails, vertraagde levering en gebrek aan communicatie over geschatte levertijd. Hoewel het bestelproces over het algemeen vlekkeloos verloopt, zijn er klachten over onduidelijkheid bij retourneren en problemen met betalingen. (60%)

Website : Wat een service... maar soms loopt het nog niet helemaal soepel!

“Niet snel meer bij Scapino winkelen”

“Raar dat de website mijn achternaam afkeurt zonder é. Bestelling was niet te maken zonder aanpassing van de naam en het verwijderen van de é.”

“Makkelijk te bestellen in de winkel”

“Vriendelijk personeel”

“Handig bestelproces”

“Geen aanrader bij Scapino”

“Prima geholpen”

“Snel besteld in de webshop”

“je kunt rustig bestellen”

“Website werkte in het begin niet goed”

“Mooie sketchers online besteld”

“Gemakkelijk online te bestellen”

“Gemakkelijk besteld”

“Goede kwaliteit”

“Schoen met vieze vlek”

“Ruime keuze online”

“Fijne winkel”

“Gemakkelijk online bestellen en gratis retourneren in de winkel kan”

“Mogelijkheid om online te bestellen”

“Duidelijke foto's van producten”

“Geweldige aankoop”

👍 15   👎 5

De website van Scapino heeft duidelijke foto's van producten (100%), een handig bestelproces (100%), en biedt de mogelijkheid om online te bestellen (100%). Helaas kunnen sommige klanten problemen ervaren met het invullen van hun achternaam door een bug op de website (33%), en kan de website in het begin traag werken (33%). Echter, de winkel heeft vriendelijk personeel (100%), een ruime keuze online (100%) en biedt een goede kwaliteit producten aan (100%). Het is gemakkelijk online bestellen en gratis retourneren in de winkel kan (100%), waardoor je rustig kunt bestellen (100%) en eventuele problemen met een product kunt oplossen. Over het algemeen lijkt de website van Scapino prima te zijn, maar er kunnen af en toe technische problemen optreden.

Retourbeleid : Retourneren is een feestje, maar wel met een paar spelregels!

“Bestelling niet compleet en moest terug naar de winkel. Geef fout toe en geef klant geen schuld. Ander paar direct terug gebracht.”

“Snel en duidelijk retournzending via de winkel”

“Niet in winkel verkrijgbaar, maar medewerker heeft online besteld en laten leveren in winkel. Vooraf betalen maar mogelijkheid tot retourneren”

“verkeerde maat ontvangen”

“Te hoge verzend- en retourkosten”

“Handig bestelproces”

“Fijne tegoedbon ontvangen”

“Veel paste niet”

“Gulp kapot”

“Zonder problemen hersteld en de juiste maat meegekregen”

“Schoenen retourneren zonder problemen”

“Ruiling van toegezonden schoenen”

“Transportkosten van de eerste zending retour ontvangen”

“Prima en praktisch geregeld”

“Snel terugbetaling bij retourneren”

“goede prijs kwaliteit verhouding”

“Retour keurig afgehandeld”

“Retournering in de winkel in orde gemaakt”

“Onduidelijke communicatie bij retourneren”

“verkeerde productkleur ontvangen”

“te vaak naar de winkel om te retourneren”

“Geen terugbetaling ontvangen, onbevredigend antwoord op klachten”

“Online retourneren is bagger”

“Online iets terug sturen gaat traag,het verwerken duurt lang.”

“Snel terugbetaling bij retourneren van artikelen”

“Ontvangen gebruikte schoenen in plaats van nieuwe schoenen”

“Niet kunnen ruilen in het filiaal”

“terugzenden eenvoudig zonder problemen”

“Reden voor retour is de fout van het bedrijf”

“Bestellen is makkelijk”

“Kwaliteit van kleding en service”

“Verkeerd product geleverd”

“Snelle en efficiënte retourprocedure”

“Makkelijk en snel geld terug ontvangen”

“Makkelijke retournering”

“Gemakkelijk online bestellen en gratis retourneren in de winkel kan”

“Chatcontact voor bestelling en vriendelijke service voor retourneren”

“Geen optie voor gratis ruilen of retourneren”

“Verkeerde maat schoenen”

“Kortingscode verviel bij ruilen”

“Beperkte ruilopties”

“Winkel weigerde ruilen van schoenen”

“Online besteld en snel teruggestuurd”

👍 25   👎 18

Het retourbeleid van Scapino heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds worden retourzendingen snel en duidelijk afgehandeld, is het retourproces makkelijk en krijg je snel je geld terug (65%). Anderzijds zijn er beperkte ruilopties, kunnen retourkosten hoog zijn en is de communicatie soms onduidelijk (35%). Er zijn ook klachten over het ontvangen van verkeerde producten en het langzaam verwerken van online retourzendingen. Al met al lijkt het retourbeleid van Scapino verbeterpunten te hebben, maar is het over het algemeen redelijk klantvriendelijk.


Over Scapino

Scapino is een Nederlandse winkelketen gespecialiseerd in schoenen, kleding en sportartikelen tegen een betaalbaar prijssegment. Het bedrijf werd opgericht in 1974 en richt zich op een breed publiek met zijn budgetvriendelijke producten. Naast het brede assortiment aan schoenen, biedt Scapino ook een verscheidenheid aan sport- en vrijetijdskleding en accessoires. Door de jaren heen heeft Scapino zich ontwikkeld tot een bekende speler op de Nederlandse markt met meerdere vestigingen door het hele land.


Contactgegevens

🌐 www.scapino.nl



Categorieën

Online shop | Mode | Sport & Outdoor