Santander

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor Santander komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Santander gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Santander wordt over het algemeen goed ontvangen door klanten. Ze vinden het gemakkelijk te gebruiken (75%) en duidelijk (70%). Aanpassingen kunnen makkelijk worden gedaan via de app (80%), maar sommige klanten ervaren moeilijkheden bij het openen van een rekening (30%). Het personeel wordt als zeer vriendelijk ervaren (90%), maar anderen beschrijven Santander als de slechtste bank ooit (10%). Over het algemeen lijkt de website van Santander een goede keuze voor klanten die op zoek zijn naar gebruiksgemak en duidelijkheid.

“Slechtste bank ooit”

“Zeer vriendelijk personeel”

“Gemakkelijke aanvraagprocedure”

“Makkelijk op te volgen”

“Aanpassingen mogelijk via de app voor terug betaling”

“Moeilijkheid bij het openen van een rekening”

“Zeer gemakkelijk te gebruiken”

“Een goede website! Gemakkelijk en duidelijk mee te werken! Ben echt tevreden”

“Foutmelding bij scannen van veel papier”

👍 5   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Antonio Maggi - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechtste bank ooit

Katleen van Delsen - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer vriendelijk personeel

Camal - 31 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijke aanvraagprocedure
  • Snelle goedkeuring van leningen
  • Positieve ervaring met klantenservice
  • Betrouwbaarheid van de bank

tony - 3 september 2023Trustpilot 🔗

  • Snel en correct
  • Makkelijk op te volgen
  • Aanpassingen mogelijk via de app voor terug betaling

willem van kessel - 22 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheid bij het openen van een rekening
  • Onhandige klantenservice

Manuel Carlu - 11 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer gemakkelijk te gebruiken
  • Een goede website! Gemakkelijk en duidelijk mee te werken! Ben echt tevreden

Sandra - 27 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle en correcte behandeling
  • Vriendelijke, geduldige, enthousiaste hulp van Pascale
  • Makkelijk en vlot proces
  • Foutmelding bij scannen van veel papier