Alle reviews van Stefaan
Review over: Koffiemarkt
Wij zijn al jaren klant
Wij zijn al jaren klant bij Koffiemarkt. Bestelling en levering verlopen vlot en zonder problemen. Scherpe prijzen. Koffiemarkt heeft geregeld interessante aanbiedingen
Review over: Keytrade Bank
Een slechte helpdesk
Ik ben sinds + 20 jr klant bij Keytrade bank, maar de laatste jaren is de klantendienst gewoon slecht! Op 14 nov stuur ik een email dat ik geen internetaankoop kan doen via Keytrade, en ik krijg als antwoord dat wegens overdrukte ik 14 werkdagen moet wachten op antwoord. Na die vervaltijd stuur ik op 6 dec een nieuwe herinnering en krijg als antwoord dat ik 5 werkdagen moet wachten. Op 14 december krijg ik als antwoord op mijn nieuwe herinnering dat ik 5 werkdagen moet wachten. Op 21 december krijg ik een antwoord waarbij men mij verwijst bij "inlogproblemen" naar de FAQ, terwijl ik nooit inlogproblemen heb ! Wie werkt daar eigenlijk in die helpdesk?
Review over: My Nametags
Mooie uitvoering van de nametags
Mooie uitvoering van de nametags. Heel tevreden mee. Niet te warm of te lang strijken want dan vervormen ze. Het is snel duidelijk hoe je het moet doen.
Review over: Ring Twice
Met Ring Twice ben ik tuinman tot uw dienst!
Met Ring Twice bereik ik veel mensen die weinig of geen tijd hebben of niet over de nodige ervaring en materialen beschikken om hun tuin tot een pareltje te maken! Daarom bied ik al enkele jaartjes mijn diensten als tuinman aan via deze weg. Al mijn klanten zijn uitermate tevreden over het werk dat ik voor hen doe of al gedaan heb! Als geschoolde tuinman kan ik mijn kennis delen met de mensen en zelfs tips geven bij het verzorgen van de planten in de tuin of voor een goed onderhoud van het gazon,enz... Kortom met ring Twice kan ik mezelf zijn en met plezier tuinieren .
Review over: SpotAHome
Oplichterij
Er wordt een appartement aangeboden voor € 1000 per maand. Mijn verblijf is van 7 tot Februari tot 16 Mei, Pas op 8 Mei ontvang ik bevestiging. Plots merk ik op: zowel de maand Februari als Mei worden volledig aangerekend en daarenboven worden "administratieve kosten" aangerekend van € 1773. Er bestaat geen enkele manier om Spotahome te bereiken, enkel een FAQ pagina. Zoals aangegeven heeft de pagina in het verleden mensen beloond voor goede recensies, anders denk ik niet dat dergelijke oplichters een goede score zouden krijgen.
Review over: Ondeugend Daten
Voorlopig noog niks
Plus: overzichtelijke siwebsite maar pas op. Veel demes reageren niet en dat komt waarschijnlijk vanwege chatbots die over hun toeren draaien. En dan reageert er 1 dame en af en toe een bericht maar ik dacht dat het weer een chatbot was. Die kom je vaak tegen.
Bah rommel spendeer je uw geld er niet aan.Review over: Centrum Voor Avondonderwijs
Schaamteloze geldwolven. Onderwijs is voor hen een bijzaak
Ze hebben zelf 2 verschillende opleidingen waarvoor ik me had ingeschreven geannuleerd omdat ze geen docent hadden gevonden om de lessen te geven. Maar wij moesten wel ruim op voorhand grote inschrijvingsbedragen betalen. Ik probeer nu al meer dan een maand dat geld terug te krijgen. Het hele bedrag kan ik blijkbaar nooit terugkrijgen, staat ergens in de kleine lettertjes. Na veel bellen, onderhandelen en een hogere instantie in te schakelen, hebben ze gezegd dat ze een deel van het inschrijvingsgeld zouden terugbetalen. Dat zou volgens hen zo snel mogelijk gebeuren, zeker binnen de 30 dagen. Dat is al meer dan een maand geleden. Het zijn gewoon geldwolven. Onderwijs interesseert hen geen bal. Je hoeft mij niet te geloven, alle andere reviews zeggen net hetzelfde omdat het waar is.
Review over: Centrum Voor Afstandsonderwijs
Ik volg hier nooit meer een cursus
Ik heb mij bij ingeschreven voor 2 cursussen bij Centrum voor Avondonderwijs en in beide gevallen was ik heel diep teleurgesteld. Beide keren vonden niet op tijd een docent waardoor de cursus steeds verplaatst werd naar een latere periode die helemaal niet in mijn planning paste. En ik spreek niet over een paar weken, ik spreek over maanden tussen de nieuwe lesdata. De ene cursus was maar 6 lessen en werd verplaatst van februari naar oktober... De prijs van de lessen is ook totaal niet evenredig met de waarde. Honderden euro's voor iets wat je online kan vinden. En als je je probeert uit te schrijven, stellen ze alles in het werk om dat te voorkomen, ze negeren ze mails en aan de telefoon wordt je telkens doorverwezen naar de mails. Kortom, organisatorisch 0/10, inhoudelijk 2/10, begrip voor de cursist 0/10
Review over: Krefel
nooit meer
op 2/12/17 product besteld via de site. levering max 3 weken. na 5 weken navraag gedaan en product niet binnen zal spoedig gebeuren. na 7 weken nog eens contact proberen nemen maar niets meer. Ze zijn enorm stil maar mijn geld hebben ze wel al die tijd al gehad. 1 keer, nooit meer.