Alle reviews van Maarten
Review over: Scalahosting
Spanel
Hun VPS is redelijk goed en waar voor je geld. SPanel is ook een geweldig alternatief voor CPanel.
Voor mij ben ik altijd blij geweest met de deskundige medewerkers die mijn problemen op een snelle en begrijpelijke manier oplossen.
De enige uitdaging is dat de meeste e-mails die vanaf mijn VPS worden verzonden, als spam in de mailbox van de ontvanger terechtkomen. Ik heb hier nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Hier is echter mee te werken als je op de hoogte bent van het probleem. Zoals ik zei vind ik het namelijk zeker waar voor mijn geld. Ik zou deze dienst aanbevelen aan anderen!Review over: C-date
Goed dat dit er is
Goed dat dit er is, dan hebben mensen die alleen maar seks zoeken daar een veilige plaats voor en kom je die minder op straat tegen (hoop ik).
Review over: Europ assistance
Annuleringsverzekering
Nooit in zee gaan met dit bedrijf. Als je boekt bij Center Parcs, nooit een annuleringsverzekering bij deze ellende afsluiten. Europ Assistance is een slordig en onzorgvuldig bedrijf waar je nooit voet aan de grond krijgt, opzettelijk ondoorzichtig om je als klant te ontmoedigen. Lafjes communiceren achter een anoniem Frans gebeuren.
Samenvatting:
Slechte informatievoorziening, dubieuze handelswijze qua polisvoorwaarden verstrekken, niet lezen, slordige en onzorgvuldige dienstverlening. Kastje muur met ondoorzichtige organisatie (loketje hier, loketje daar, Frans adresje zus, Iers adresje zo). Polisvoorwaarden in gemêleerd Frans/Nederlands.
Uitgebreid:
Verzekering afgesloten, geen polis gekregen, niet gewezen op waar de voorwaarden staan, geen verwijzingen naar portals. Boeking geannuleerd, claim ingediend. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Krijg als service van Center Parcs de polisvoorwaarden toegestuurd van de verzekering, omdat ik ze niet had. Verwezen naar een onduidelijke portal...
Claim naderhand afgewezen op grond van een uitsluiting die niet in de polisvoorwaarden stond. Krijg van Europ Assistance een exemplaar toegestuurd dat ik nog nooit gezien heb en waarmee ik dus niet akkoord ben gegaan bij het afsluiten.
Dat mijn claim terecht of onterecht is afgewezen, boeit me niet. Dat ik het geld niet terug krijg is ook niet belangrijk. Wat ik echter slordig vind is dat er bij het afsluiten geen polis wordt gestuurd, je geen idee hebt wat je eigenlijk afsluit en waar je terecht kunt. Daarnaast krijg je hele andere voorwaarden toegestuurd die afwijken van wat Center Parcs je namens Europ Assistance verstrekt.
In een net, doch kritisch bericht aangegeven dat ondanks dat ik er vrede mee heb dat ik geen geld terug krijg, ik toch adviseer de werkwijze te verbeteren en duidelijker in de informatievoorziening te zijn. Krijg een totaal irrelevante reactie dat mijn claim al eerder afgewezen is, ik deze gegevens al eerder heb aangeleverd en dus er geen herziening plaats vindt. Verbijsterend hoe slecht men blijkbaar leest. Ik vraag niet om geld, ik heb helemaal geen gegevens aangeleverd, ik heb kritische feedback gegeven. Weer bewijs dat men hier onzorgvuldig en slordig te werk gaat. Mag mijn klacht ergens naar Frankrijk PER BRIEF (2020!!) sturen. Ontmoedigingsbeleid..
Ik zou me doodschamen als ik bij dit bedrijf zou werken.Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Het is schandalig hoe ze daar mensen behandelen !!! Na 11 jaar verzekerd geweest te zijn bij hen, vind ik het echt schandalig wat er daar gebeurt! Ik hoop dat onze advocaat alles kan regelen!
Lees mijn review maar ....Review over: Sixt
Klantenservice
Wat een belachelijke ervaring. Ik probeer een auto te huren voor mijn vriendin voor 2 weken.
Ik wil deze volledig vooruit betalen met mijn creditcard en goedkeuring geven om de borg te blokken op de creditcard.
Nu blijkt dat de creditcard op naam van de bestuurder moet staan.
Aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij de huuroverdracht aanwezig zijn.
En als mij dat al wel had gelukt dan had ik nog steeds mijzelf als hoofdbestuurder moeten opgeven en mijn vriendin als extra bestuurder moeten opgeven wat een X bedrag per dag extra kost..
Ze konden mij geen alternatief aanbieden. Ik moest het maar bij een andere maatschappij proberen.
Het lijkt mij dat een autoverhuurbedrijf zich iets klantvriendelijker moet opstellen. Zeker als ze nog iets willen verdienen.
Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.
Gr,
Een boze klant
Juliette, niet iedereen die een spannende afspraak zoekt is niet uit op enkel sex. Enjoy life, while you can...