Alle reviews van Frederik

  • Review over: X2O

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer goed geholpen geweest door Ramesh…

    Zeer goed geholpen geweest door Ramesh in Oostende


  • Review over: De Wijnbeurs

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima service

    Snelle levering en altijd in orde.


  • Review over: Vevor

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    apparaat na een maand stuk

    apparaat na een maand stuk, en geen reactie van Vevor over garantie, retourneren of repareren. Ik betaalde 36,99 voor de cleaner. Vevor heeft 15,00 "schadevergoeding" terugbetaald, en nu mag ik het stukke apparaat houden. Dit heeft NIETS te maken met de beloofde 30 dagen niet goed geld terug, of 12 maanden garantie belofte. De communicatie met Vevor verliep slecht omdat ik niet kon replay-en op een support ticket (t.g.v. een defecte website?).


  • Review over: Wonderbox

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wíllen jullie eigenlijk verkopen?

    Wat een vreselijke site en ervaring is dit. Je wordt eigenlijk bedrogfn waar je bijstaat. Bij zowat elke bestelling die ik wou plaatsen hang ik aan hun hulplijn omdat de flow niet duidelijk is. Er wordt in de flow visueel gemaakt met wat je kan betalen, maar als het dan zover is blijken bepaalde betaalmiddelen niet mogelijk. Ze beloven binnen de 72 uren een reactie op een bericht, maar het duurde bij mijn laatste poging maar dan twee weken! En dan moet je weten dat ik voordien nog aan de lijn hing met die mensen over het probleem. En dan organiseren ze een actie waarbij je een gratis box krijgt, maar die flow blijkt dan niet te werken. Als je dat meldt krijg je geen oplossing aangerijkt, integendeel. Ze antwoorden naast de kwestie waardoor ik vermoed dat ze gewoon hun eigen site niet kennen. Ik heb mij hier eigenlijk nog maar zelden een klant gevoeld, laat staan een tevreden klant.


  • Review over: Kobo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scherm vervangen onmogelijk

    Leuk toestel maar schade aan het toestel kan niet hersteld worden. Eenvoudigweg een scherm vervangen blijkt onmogelijk, geen enkele dienst kan dit vervangen en Kobo levert geen wisselstukken. Koop je voor meer dan €400 + een abonnement dan kan je het in dat geval in de vuilbak gooien. De klantendienst (die eigenlijk geen diensten levert) geeft er ook niet om dat dit zo gaat. Denk 2 keer na alvorens je nog iets van Kobo koopt.


  • Review over: Plopsa

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plopsaqua De Panne: Horror!

    Plopsaqua De Panne bezocht op donderdag 10 augustus 2023 toen het er extreem druk was. We waren met twee volwassenen en één 8-jarig kind. Zeker voor de volwassenen was het allesbehalve een leuke ervaring, horror zelfs! De uitbaters moeten zich schamen over de werking van hun waterpretpark. Mensen, probeer dit te vermijden en denk twee keer na: voor dit geld kan je leukere activiteiten doen! Dit was ons eerste bezoek en wat mij betreft zeker het laatste bezoek, dit is het geld niet waard: toegang + locker + parking te betalen. Het voelde zeer onveilig, zeker voor kinderen in de zwembaden en de waterattracties. Jammer voor de enkele redders die hun taak wel goed uitvoeren (we waren getuige van een geslaagde reddingsactie in het buitenzwembad), maar het merendeel van het personeel gedraagt zich onprofessioneel of is duidelijk onbekwaam voor deze werkomgeving. Medewerkers zijn niet meertalig en doen daar ook geen moeite voor. Sowieso te weinig begeleiding. Geen toezichters / redders bij de glijbanen, noch bij de start, noch bij het einde van de glijbanen waardoor er chaos ontstaat op de trappen en onveilige situaties bij de uitgang van de glijbanen. Kledingvoorschriften i.f.v. hygiëne en veiligheid worden niet door alle bezoekers nageleefd. Nochtans werden we er aan het onthaal/kassa op gewezen. Bezoekers die de regels niet volgen werden toch toegelaten en werden er niet op aangesproken. Zeer onfair t.o.v. iedereen die zich plichtsbewust wel aan de regels houdt of zelfs investeerde in gepaste badkledij. Ofwel gelden regels voor iedereen ofwel moeten er geen regels ingevoerd worden!


  • Review over: RAD

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ruim aanbod

    Ruim aanbod, snelle levering, prima service. Ook altijd fijn om in een van de filialen langs te gaan.


  • Review over: Bataviastore

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima gereedschap voor klussen thuis

    Prima gereedschap voor klussen thuis. Krachtige accu, kan veel werk aan op een acculading. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.


  • Review over: OpinionWorld

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gezin is met wie u samen leeft

    Gezin is met wie u samen leeft . Kleinkinderen zijn ook een deel van ons . Ze zijn tussen 23 en 10 jaar zijn mede bepalend van ons leven.


  • Review over: Flora by Ethias

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer snel geregeld allemaal

    Zeer snel geregeld allemaal


  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange internet + TV

    Hallo,

    Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijgen, maar hij heeft hiervoor extra inspanning gedaan om dit voor mekaar te krijgen.

    De speed test gaf 100Mps aan wat dik ok is voor mijn gebruik, en intussen werkt ook de decoder en de TV.
    Het WiFi-bereik doorheen gans het huis is iets wat ik nog moet testen; desnoods moet ik een paar repeaters plaatsen.

    Met dank aan de technieker, hij verdient een pluim van zijn werkgever vanwege een tot dusver tevreden klant!


  • Review over: Deurklinkenshop

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Buiten privacy was het een eerste positieve ervaring

    Op zondag besteld en op dinsdag geleverd. Nog geen ervaring met service. Lijkt mij een recente webshop te zijn. Ze vragen je geslacht en je geboortedatum bij het registreren. Ik denk dat ze nog niet echt mee zijn met GDPR. Maar op dit moment geen klachten!


  • Review over: Flyer

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    stickers

    Triest. Stickertjes voor doopsuiker ontvangen na 3 weken ipv 2 dagen. Gevolg: alle doopsuikertjes gaan ronddragen, versturen per post..

    Uitvluchten van Flyer: onderweg, dan was de snijmachine kapot, etc. elke dag iets anders. Eerlijkheid had hier op zijn plaats geweest, zo'n zaken gebeuren. Snijmachines gaan wellicht al eens kapot, maar al die flauwe excuses.

    Bezoeker van Flyer.be, doe uzelf een plezier en kies een andere online drukkerij zoals Drukzo, of een kleine drukkerij in je buurt.

    Compensatie; 20 eur korting op een volgend order, alsof ik hier ooit nog iets bestel. :-)

    Ik zou dit niemand aanbevelen, puur door de slechte service.


  • Review over: DVV

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autoverzekering

    Na inmiddels 8 jaar een autoverzekering te hebben was de prijs hiervan bij de goedkoopste van allemaal totdat je een ongeval tegenkomt waarvan je pas merkt hoe slecht de service en communicatie is. Wacht reeds 10 maanden al voor de uitbetaling van de schade waarbij ze zelfs de basis service van touring (die bij elke verzekering inbegrepen is) op eigen kosten trachten te geven, die ze na 2 maanden dan toch hebben terugbetaalt waarvoor je zelf het initiatief moet nemen omdat je er anders toch niets van hoort.

    Verdict: Als je niets oploopt en alleen je rekeningen tijdig betaalt heb je geen zorgen, maar wanneer er sprake is van een schadegeval kun je als klant alles zelf zitten oplossen waarbij je na de zoveelste telefoon naar DVV nog steeds het besef te hebben dat je na een paar weken je er terug contact mee zult moeten opnemen.