Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Radisson Hotels heeft over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel (80%), wat resulteert in een gezellige kamerervaring (70%). Helaas kan de dienstverlening soms beter (60%), met enkele ontevreden klanten die klagen over ongeïnteresseerd personeel (40%) en gebrek aan netheid en comfort in de kamers (50%). Aan de positieve kant werd het personeel als super vriendelijk en behulpzaam ervaren (90%) en waren er ook complimenten voor het uitstekende personeel (100%). Aandachtspunten zijn de check-in die soms te lang duurt (70%) en eventuele problemen met het barpersoneel (30%). Over het algemeen is de klantenservice van Radisson Hotels gemengd, met ruimte voor verbetering.