Radisson Hotels

13 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Radisson Hotels komt uit 13 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Radisson Hotels gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Radisson Hotels heeft over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel (80%), wat resulteert in een gezellige kamerervaring (70%). Helaas kan de dienstverlening soms beter (60%), met enkele ontevreden klanten die klagen over ongeïnteresseerd personeel (40%) en gebrek aan netheid en comfort in de kamers (50%). Aan de positieve kant werd het personeel als super vriendelijk en behulpzaam ervaren (90%) en waren er ook complimenten voor het uitstekende personeel (100%). Aandachtspunten zijn de check-in die soms te lang duurt (70%) en eventuele problemen met het barpersoneel (30%). Over het algemeen is de klantenservice van Radisson Hotels gemengd, met ruimte voor verbetering.

“Zeer gezellige kamer”

“Vriendelijk personeel”

“Ongeïnteresseerd personeel”

“Onwaarschijnlijke teleurstelling”

“onbeleefde service bij het inchecken”

“refuseer te upgraden ondanks bevestigingsmail”

“weigering van redelijke verzoeken”

“onprofessioneel gedrag”

“inefficiënte service bij ontvangst”

“verbetering in service na tussenkomst van Mr. Wilfred”

👍 7   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bertrand - 26 april 2024

  • Zeer gezellige kamer
  • Vriendelijk personeel
  • Heerlijk ontbijtbuffet
  • Lekker eten in het restaurant
  • Aanwezigheid van zwembad en fitnessruimte

sam - 8 april 2024

  • Kleine en drukkende kamer
  • Ongeïnteresseerd personeel
  • Hoge prijzen in het restaurant
  • Onwaarschijnlijke teleurstelling

PACMANTV - 26 maart 2024Trustpilot 🔗

  • onbeleefde service bij het inchecken
  • refuseer te upgraden ondanks bevestigingsmail
  • weigering van redelijke verzoeken
  • onprofessioneel gedrag
  • inefficiënte service bij ontvangst
  • verbetering in service na tussenkomst van Mr. Wilfred
  • verzoeken vervuld na hulp van Mr. Wilfred

Bosmans - 8 januari 2024

  • Grote en propere kamer
  • Dienstverlening kon beter
  • Ontbijt was een tegenvaller
  • Prijs niet in verhouding met kwaliteit
  • Handige en centrale locatie

hanne - 19 december 2023

  • vriendelijk en behulpzaam personeel
  • grote, propere kamer met moderne inrichting
  • ontbijtbuffet met veel keuze aan gerechten
  • perfecte ligging dicht bij centrum en openbaar vervoer

L. Stevens - 6 december 2023

  • groot en gezellig
  • super vriendelijk en behulpzaam
  • lekker en uitgebreid ontbijtbuffet
  • topligging dichtbij bezienswaardigheden en openbaar vervoer

Toussaint - 30 november 2023

  • Kamer was niet proper
  • Bed was oncomfortabel
  • Service was beneden alle peil
  • Ligging was handig

Declan loy - 12 november 2023Trustpilot 🔗

  • Inchecken duurde ongeveer 15 tot 20 minuten
  • Kamertemperatuur slecht
  • Barman niet goed, machtsfreak

rayan - 12 november 2023

  • gezellige kamer en comfortabel bed
  • vriendelijk en behulpzaam personeel
  • duur ontbijt

Trust Pilot ANONYMOUS - 16 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Het prachtige hotel met uitstekend personeel

Amy Jackson - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Prachtig verblijf in het Raddison

Andy Roche - 18 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Luid afzuigsysteem hotel
  • Geen optie om van kamer te veranderen
  • Slechte nachtrust gegarandeerd
  • Slechtste hotel ooit verbleven