Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van QEEQ is efficiënt en het boekingsproces is makkelijk en vlot verlopen, met een positieve ervaring bij het reserveren van een auto met upgrade (85%). Helaas zijn er ook klachten over het gebrek aan feedback en ondoorzichtigheid over verzekeringskosten en speciale lidmaatschappen, wat kan leiden tot verwarring en onduidelijkheid bij klanten (60%). Daarnaast zijn er ook problemen gemeld met foutieve auto's en vermeende schades bij het terugbrengen van de auto, wat de betrouwbaarheid en nauwkeurigheid van de service kan beïnvloeden (50%). Het is dus belangrijk voor QEEQ om transparanter te zijn en beter te communiceren met klanten om hun ervaring te verbeteren.