Pippa Equestrian

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.8 voor Pippa Equestrian komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Pippa Equestrian gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Pippa Equestrian heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Een voordeel is dat de mogelijkheid bestaat om items terug te sturen, zoals een te groot shirt, voor een terugbetaling. Echter, er zijn ook nadelen zoals het gebrek aan duidelijke retourinformatie, vertragingen in de verwerking van retouren en het ontbreken van een retourbon na het retourneren van een item. Al met al lijkt het retourbeleid van Pippa Equestrian verbetering nodig te hebben, met slechts een gemiddeld niveau van klanttevredenheid van slechts 40%.

“Shirt was te groot en kon niet geruild worden met behoud van korting”

“Shirt geretourneerd”

“Geen retourbon ontvangen na retour”

“Vertraging in verwerking retour”

“Onduidelijkheid over terugbetaling”

“Onjuiste informatie over retourbeleid”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Paul - 7 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Betere service gewend
  • Shirt was te groot en kon niet geruild worden met behoud van korting
  • Heel jammer
  • Shirt geretourneerd

t.b. - 7 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Geen retourbon ontvangen na retour
  • Vertraging in verwerking retour
  • Onduidelijkheid over terugbetaling

Bieke De Kort - 20 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Vriendelijk personeel
  • Onjuiste informatie over retourbeleid