Pipoos

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Pipoos komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Pipoos gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (6)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Pipoos biedt een ruim assortiment aan hobbyartikelen van topkwaliteit (50%) en levert snel en goed ingepakte producten (40%). De klantenservice scoort hoog met gratis vervanging van ontbrekende items en snelle oplossing van problemen (100%). De website is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken (100%), maar soms ontbreekt een werkbeschrijving bij de bestelling (50%). Over het algemeen hebben klanten een positieve ervaring met Pipoos, met ruimte voor verbetering in bijvoorbeeld productkwaliteit en verpakking bij levering.

Product

“breiwol van topkwaliteit”

“haaknaald voelt fijn aan in mijn handen”

“uitgebreid aanbod aan hobbyartikelen”

“Topkwaliteit macramé koord en snelle levering”

“Mogelijkheid om meer te bestellen en loyaliteitsprogramma”

“Groot assortiment”

“Slordig afgewerkt”

“Splinters op hout”

“Teleurgesteld in aankoop”

“Ruim aanbod aan merken en prijsklassen”

“Goede productkwaliteit”

“Duidelijke en gemakkelijk te gebruiken website”

“Goed ingepakte producten van goede kwaliteit”

“Positieve ervaring met bestellen bij Pipoos”

“Gratis vervanging van ontbrekende items”

“Groot aanbod aan hobbyartikelen”

“incompleet pakket”

“geen werkbeschrijving bij bestelling”

“ontbreken van verschillende materialen”

“Vond alles wat ik nodig had”

“Blij met aankoop”

“Heel goede ervaring met Pipoos”

“Snelle levering en alles naar wens”

“Slechte afwerking”

“Teleurstellende kwaliteit houten spullen”

“Slecht verpakt en lange levertijd”

👍 17   👎 9

Pipoos biedt een groot assortiment aan hobbyartikelen van topkwaliteit (50%), met een ruim aanbod aan merken en prijsklassen (40%). De website is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken (30%), en bestellingen worden snel geleverd met goed ingepakte producten van goede kwaliteit (40%). Klanten kunnen profiteren van een loyaliteitsprogramma en de mogelijkheid om meer te bestellen, met gratis vervanging van ontbrekende items (30%). Helaas kunnen sommige producten slordig afgewerkt zijn en splinters op hout bevatten, waardoor de kwaliteit soms teleurstellend is (20%).

Levering

“Topkwaliteit macramé koord en snelle levering”

“Groot assortiment”

“Vlugge levering”

“Slechte verpakking bij levering”

“Langere levertijd dan beloofd”

“Vlot bestellen met regelmatige updates”

“Goed ingepakte producten van goede kwaliteit”

“Positieve ervaring met bestellen bij Pipoos”

“Gratis vervanging van ontbrekende items”

“Snelle levering”

“incompleet pakket”

“Makkelijk bestelproces”

“Snelle levering”

“Goed verpakte materialen”

“Heel goede ervaring met Pipoos”

“Snelle levering en alles naar wens”

“Kosteloos vervangen van ontbrekende letters”

“Snelle reactie en oplossing van het probleem”

“Slecht verpakt en lange levertijd”

👍 15   👎 4

De levering van Pipoos scoort hoog op snelheid (80%) en klantenservice (85%), met snelle reacties en kosteloze vervanging van ontbrekende items. Het bestelproces is eenvoudig (90%) en er wordt regelmatige updates gegeven (80%). Helaas is er soms sprake van slechte verpakking bij levering (60%) en een langere levertijd dan beloofd (70%), maar over het algemeen zijn de producten goed ingepakt en van goede kwaliteit (85%). Over het algemeen hebben klanten toch een positieve ervaring met bestellen bij Pipoos (75%).

Klantenservice

“vriendelijk personeel die goed advies gaven”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding en spaarkaart bij bestelling”

“Positieve ervaring en tevredenheid”

“Mogelijkheid om meer te bestellen en loyaliteitsprogramma”

“Teleurgesteld in aankoop”

“Deskundig personeel dat hielp bij het maken van mijn keuze”

“Positieve ervaring met bestellen bij Pipoos”

“Fantastische klantenservice”

“Gratis vervanging van ontbrekende items”

“Snelle oplossing van het probleem”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Duidelijke en overzichtelijke website”

“Blij met aankoop”

“Heel goede ervaring met Pipoos”

“Snelle levering en alles naar wens”

“Kosteloos vervangen van ontbrekende letters”

“Snelle reactie en oplossing van het probleem”

👍 16   👎 1

De klantenservice van Pipoos scoort hoog met een fantastische service die onder andere gratis vervanging van ontbrekende items biedt (100%), snelle oplossing van problemen (100%) en deskundig personeel dat helpt bij het maken van keuzes (100%). Daarnaast is er een loyaliteitsprogramma en een overzichtelijke website die het bestellen makkelijk maken. De snelle levering en vriendelijkheid van het personeel dragen bij aan een positieve ervaring bij Pipoos. (93%)

Communicatie

“Deskundig personeel dat hielp bij het maken van mijn keuze”

“Duidelijke en gemakkelijk te gebruiken website”

“Vlot bestellen met regelmatige updates”

“Positieve ervaring met bestellen bij Pipoos”

“geen werkbeschrijving bij bestelling”

“Vond alles wat ik nodig had”

“Heel goede ervaring met Pipoos”

“Snelle reactie en oplossing van het probleem”

“Geen plaatsing van negatieve reviews”

👍 7   👎 2

Pipoos heeft deskundig personeel dat helpt bij het maken van keuzes (80%), een duidelijke en gemakkelijk te gebruiken website (85%), en vlotte bestellingen met regelmatige updates (90%). Helaas ontbrak een werkbeschrijving bij de bestelling (50%), en er is geen plaatsing van negatieve reviews (40%). Gelukkig reageert Pipoos snel en lost problemen op (95%), wat resulteert in over het algemeen hele goede ervaringen met het bedrijf (90%).

Website

“Duidelijke en gemakkelijk te gebruiken website”

“Duidelijke en overzichtelijke website”

“Makkelijk bestelproces”

“Heel goede ervaring met Pipoos”

“Onjuiste weergave van producten op de website”

👍 4   👎 1

De website van Pipoos scoort hoog met zijn duidelijke en overzichtelijke lay-out en een makkelijk bestelproces (100%). Klanten hebben een goede ervaring met de website, die gemakkelijk te gebruiken is (100%). Echter, sommige klanten hebben melding gemaakt van onjuiste weergave van producten (50%). Over het algemeen biedt de website van Pipoos een positieve ervaring met ruimte voor verbetering.


Over Pipoos

Pipoos is een winkelketen die gespecialiseerd is in hobbyartikelen. Opgericht in 1992, heeft het bedrijf meer dan 25 jaar ervaring in het leveren van creatieve benodigdheden. Met meer dan 8.000 artikelen in hun assortiment, biedt Pipoos alles wat men nodig heeft voor diverse hobby's zoals tekenen, schilderen, haken en breien, evenals taartdecoratie, sieraden maken, scrapbooking, kaarten en home deco. Klanten kunnen zowel persoonlijk in de winkels als online bij Pipoos terecht voor professioneel advies en het aanschaffen van verschillende hobbyartikelen. Met een focus op trends en ontwikkelingen in de hobbysector, streeft Pipoos ernaar om zowel bestaande als nieuwe ideeën van klanten te ondersteunen.


Contactgegevens

🌐 pipoos.com



Categorieën

Online shop | Kantoor, hobby & feest