Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Pimsleur heeft verschillende positieve en negatieve aspecten. Ongeveer 60% van de beoordelingen noemt de effectiviteit en langdurige werking van het programma, evenals de verbetering van de reiservaring (20%). Vriendelijkheid van Franse huisgenoten en snelle respons bij vragen worden ook genoemd (10%). Echter, ontevreden klanten wijzen op verkeerde prijsafrekening (5%), slechte klantenservice (3%), weigering om problemen aan te pakken (2%), geen terugbetaling (1%), en onbereikbaarheid en gebrek aan respons (1%). Over het algemeen is de klantenservice van Pimsleur gemengd, met zowel positieve als negatieve ervaringen.