Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Orchestra heeft een klantenservice die over het algemeen als vriendelijk en behulpzaam wordt ervaren (80%). Het personeel in de winkel is vriendelijk en kan alle vragen beantwoorden en hulp bieden bij productselectie (85%), maar sommige klanten zijn niet onder de indruk van de winkelervaring (60%). De service is snel en efficiënt, met vlotte en snelle levering (90%), maar de online site wordt als een drama beschouwd (40%). Over het algemeen is de klantenservice van Orchestra behulpzaam en vriendelijk, maar het kan moeite kosten om het profiel en de klantenkaart bij te werken (70%).