Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Obé wordt opgemerkt door zijn mix van positieve en negatieve feedback. Aan de positieve kant worden de vriendelijke en leuke instructeurs, snelle reacties op feedback en handige app benadrukt. De ondersteunende gemeenschap, gemakkelijke planning voor werkende moeders en variatie in lessen worden ook gewaardeerd. Aan de andere kant worden klachten geuit over bedrieglijke abonnementspraktijken, onhandige annuleringsprocessen en moeilijke toegang tot de klantenservice. De nadruk ligt op de noodzaak om de customer service te verbeteren en de klanttevredenheid te vergroten. (67%)