Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. NovaMora heeft een frustrerende communicatie (78%), met standaardafwijzingen (65%) en niet-geprikkelde reacties (61%). Er zijn te veel nepprofielen en weinig reacties en zichtbaarheid (69%), wat kan leiden tot misleidende contacten en onprofessioneel gedrag (72%). De site lijkt vooral gericht te zijn op geld verdienen en minder op klanttevredenheid (79%). Er zijn ook beperkingen bij het communiceren en veel afwijzingen zonder reden (74%). Het gebrek aan transparantie over betalingsvoorwaarden en automatische verlenging van lidmaatschap (68%) zorgen voor een teleurstellende ervaring bij gebruikers.