NH Hotels

11 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor NH Hotels komt uit 11 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor NH Hotels gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van NH Hotels scoort goed met een vriendelijk en behulpzaam personeel (80%). De kamers zijn comfortabel en schoon (85%), maar sommige kamers kunnen vies en oncomfortabel zijn (60%). Helaas lijkt er een gebrek aan interesse van het personeel te zijn (50%) en sommige gasten hebben de ervaring van slechte service en ondeskundig personeel (40%). Over het algemeen zijn er veel dingen te doen en wordt er veel plezier beleefd, maar sommige aspecten zoals de netheid van de kamer en de behulpzaamheid van het personeel kunnen verbeterd worden.

“Niet erg behulpzaam personeel”

“Algemene ervaring niet top”

“De kamer was niet echt proper”

“Het personeel was niet behulpzaam”

“vuile en oncomfortabele kamer”

“slechte service”

“ondeskundig personeel”

“gebrek aan interesse van het personeel”

“Veel plezier gehad”

“Comfortabele en propere kamer”

👍 7   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Noémie - 8 april 2024

  • Niet erg behulpzaam personeel
  • Weinig aandacht voor details
  • Kamer niet zo proper
  • Algemene ervaring niet top

Zoë Dumont - 17 maart 2024

  • De kamer was niet echt proper
  • De airco deed het niet goed
  • Het personeel was niet behulpzaam
  • Het ontbijtbuffet was niet van goede kwaliteit en er was weinig keuze

T. Dierckx - 16 februari 2024

  • vuile en oncomfortabele kamer
  • slechte service
  • ondeskundig personeel
  • gebrek aan interesse van het personeel

Mehdi Verschueren - 2 januari 2024

  • Grote kamer met comfortabel bed en televisie
  • Zwembad om te spetteren
  • Lekker ontbijtbuffet met pannenkoeken en fruit
  • Veel plezier gehad

Mats - 12 december 2023

  • Comfortabele en propere kamer
  • Vriendelijk en hulpvaardig personeel
  • Faciliteiten van degelijke kwaliteit
  • Gevarieerd en lekker ontbijt
  • Handige ligging

C. Louis - 7 december 2023

  • Kleine kamer, onvoldoende handdoeken en toiletartikelen, personeel niet behulpzaam, verouderd hotel

Antoin - 28 september 2016

  • Niet schoon geen nieuwe kamer

A.Nahon - 12 maart 2016

  • Keurig schoon en veel dingen te doen
  • Geweldige locatie in oud gedeelte van Brugge

Berners - 8 oktober 2015

  • Dichtbij Circuit, ver van winkels en restaurants
  • Keurig hotel, weinig op aan te merken
  • Weinig op aan te merken
  • We zqten erg dicht bij het circuit, dat was leuk
  • Maar om bij de winkels en het dorp te komen, moesten we een end lopen
  • Het strand was wel weer dichtbij, maar dan dus het rustigere deel van het strand

Martine van der Z. - 7 oktober 2015

  • hogere prijzen om te overnachten
  • mogelijkheid om koffie te drinken zonder te overnachten