MiniInTheBox

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor MiniInTheBox komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor MiniInTheBox gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De return policy van MiniInTheBox heeft enkele nadelen, zoals moeilijkheden bij het ruilen van producten (60%) en een moeizaam terugstuurproces (50%). Klanten hebben ook problemen ondervonden bij het retourneren van items, zoals een iPhone (100%) en een stappenteller die geen Bluetooth-verbinding heeft met een smartphone (100%). De klantenservice wordt als waardeloos beschouwd en het retourproces werkt niet naar behoren (100%). Er zijn echter ook enkele positieve punten, zoals de mogelijkheid om het product te houden, zelfs als het in de verkeerde kleur is ontvangen (100%).

“Horloge ontvangen in verkeerde kleur maar toch gehouden”

“Onredelijk beleid bij niet reageren op leveringsproblemen”

“Kwaliteit en maat van de kleding is nog even afwachten”

“retour niet mogelijk op iPhone”

“moeilijkheid bij retourproces”

“Goede ervaring met Lightinthebox”

“Stappenteller verliest bluetooth connectie met smartphone.”

“Ik probeer te retourneren via klantenservice, maar dat lukt niet.”

“Slechte ervaring met verkeerd product ontvangen”

“Kwaliteit van het artikel is niet goed”

👍 2   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mila Verschueren - 6 februari 2024

  • Bestellen ging vlot
  • Mooie prijs
  • Horloge ontvangen in verkeerde kleur maar toch gehouden
  • Mooi en handig
  • Alles werkt perfect
  • Makkelijk te gebruiken
  • Alarmen mogen wat harder trillen
  • Niet wakker worden door alarmen
  • Waar voor je geld

Urbain - 3 november 2023

  • Mijn bestelling niet ontvangen
  • Bestelling niet op tijd ontvangen
  • Geen duidelijke communicatie over levering
  • Klantenservice onbehulpzaam bij foutieve levering
  • Spamfilter bemoeilijkte communicatie over levering
  • Onredelijk beleid bij niet reageren op leveringsproblemen

Willem G - 8 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Bestellen ging eenvoudig
  • Veel betaalmogelijkheden
  • Kwaliteit en maat van de kleding is nog even afwachten

S. - 6 juli 2023Trustpilot 🔗

  • product besteld
  • product kwam laat aan
  • website en app vol met bugs
  • retour niet mogelijk op iPhone
  • knoppen niet volledig te zien op pop-up
  • onverwachte beloning op beloningsaccount
  • moeilijkheid bij retourproces
  • geen mogelijkheid tot contact met support
  • ontevredenheid
  • klacht indienen bij ombuds

Ruud Vreman - 29 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Leuke kleding
  • Scherp geprijsd
  • Aanmeldproces wat moeizaam
  • Goede ervaring met Lightinthebox

Ivan De Tremerie - 12 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Stappenteller verliest bluetooth connectie met smartphone.
  • Ik probeer te retourneren via klantenservice, maar dat lukt niet.

Libelia De Splenter - 3 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring met verkeerd product ontvangen

Marjel - 26 april 2023Trustpilot 🔗

  • Kwaliteit van het artikel is niet goed
  • Terugstuurproces werkt niet naar behoren

Wiko Ridge - 16 april 2023Trustpilot 🔗

  • Levering van verkeerd product
  • Onjuiste productbeschrijving
  • Problemen met klantenservice
  • Moeilijkheden bij ruilen van product

R. - 8 april 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice

Anne-Marie van der Zwaan-van Wijk - 19 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Chinese troep, te duur
  • Werkt slecht, inloggen lukt niet, scherm reageert niet op aanrakingen
  • Wijzerplaat constant ontbonden, handleiding ontoereikend
  • Wijzerplaat scheef, anders gekleurd

Nicky Lina - 10 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Kan niet terugsturen
  • Kan geen contact krijgen
  • Website werkt niet
  • Problemen met retouraanvraag

Mandy Vw - 7 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen, Geleverde items voldoen niet aan verwachtingen, Geen reactie op e-mails, Hoge prijs

Erik - 4 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Verkeerde levering en gebrek aan communicatie over het probleem

guido wijngaard - 19 december 2022Trustpilot 🔗

  • Niet de juiste kleur en maat ontvangen