Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Mesfournisseurs blinkt uit in vlotte communicatie met snelle antwoorden op vragen (90%). Klanten ervaren een geweldige ervaring met heldere vergelijkingen van energieleveranciers in België (95%). Er is echter moeite met het contact opnemen met de klantenservice (50%) en teleurstelling over de facturering (60%). Het is ook mogelijk om aankopen te doen zonder direct contact met de verkoper (80%), wat voor sommigen een pluspunt kan zijn. Over het algemeen lijkt Mesfournisseurs een goede optie te zijn voor duidelijke informatie en vlotte bestellingen, maar klantenservice en facturering kunnen verbeterd worden.