Made-in-China

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Made-in-China komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Made-in-China gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Made-in-China heeft zowel positieve als negatieve kenmerken. Aan de positieve kant, goede communicatie en updates (80%), betrouwbare verkopers selecteren (95%) en perfecte communicatie (100%) worden genoemd. Aan de negatieve kant, gebrek aan klantenservice en communicatie (30%), onbegrijpelijke vertegenwoordigers (20%) en geen enkele reactie op contactpogingen (0%) zijn problematische aspecten.

“Geen reactie op contactpogingen”

“Betrouwbare verkopers selecteren”

“geen enkele reactie op klachtenformulier”

“goede communicatie en updates”

“Gebrek aan klantenservice en communicatie”

“Beperkte return policy”

“Klachtenbehandeling op Made in China-website”

“waardeloze klantenservice”

“onbegrijpelijke vertegenwoordiger”

“geen duidelijke antwoorden”

👍 3   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sylvana Roterman - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen reactie op contactpogingen

Romane - 4 april 2024

  • Uitstekende klantenservice
  • Snelle en bereikbare levering
  • Betrouwbare verkopers selecteren

Giulia Heymans - 14 maart 2024

  • geen enkele reactie op klachtenformulier

De Winter - 10 maart 2024

  • goede communicatie en updates

clémence - 29 februari 2024

  • Goedkope elektronica kopen
  • Gebrek aan klantenservice en communicatie
  • Beperkte return policy
  • Klachtenbehandeling op Made in China-website

De Winter - 14 januari 2024

  • goedkope electronica
  • waardeloze klantenservice
  • onbegrijpelijke vertegenwoordiger
  • geen duidelijke antwoorden

Lindsy Herchuelz - 22 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Communicatie perfect!