Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Lusini wordt gemengd beoordeeld in de reviews. Positief is dat het bestellen gemakkelijk verliep en er professionele service geboden werd (80%). Echter, er is weinig communicatie over vertragingen (20%) en geen duidelijkheid over leveringsdata (25%). Klanten ervaren onbetrouwbare leveringsdata (30%) en vinden het ingewikkeld om de bestelling te volgen (40%). Er zijn ook klachten over negatieve beoordelingen die verwijderd worden (15%), wat de geloofwaardigheid niet ten goede komt. Toch wordt de service geprezen als top en is er snelle communicatie na annulering van een bestelling (90%), maar de levertijden kloppen niet altijd (50%).