Lime Crime

70 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Lime Crime komt uit 70 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Lime Crime gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (59)

Totaalbeeld : Wow, geweldige producten maar de klantenservice lijkt niet altijd mee te werken!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Lime Crime biedt fantastische make-upproducten met uitstekende kwaliteit en een milieuvriendelijke benadering, maar kan tekortschieten op het gebied van klantenservice en productconsistentie, met enkele negatieve ervaringen die aangepakt moeten worden (25%). De leveringsservice biedt wisselende ervaringen, met zowel voordelen als nadelen voor klanten, zoals vertraagde leveringen en problemen met het volgen van bestellingen (40%). De klantenservice varieert tussen uitstekend en teleurstellend, afhankelijk van de individuele ervaring, met sommige klanten die een gebrek aan responsiviteit en empathie hebben ervaren (30%). Al met al lijkt Lime Crime een mix van goede en slechte ervaringen te bieden op het gebied van communicatie en klantenservice (varieert).

Product : Wow, geweldige kleuren, maar klantenservice is een probleem!

“Brede selectie van producten”

“Goede prijzen en Black Friday-kortingen”

“Fantastische klantenservice”

“Prachtige verpakking met levendige kleuren”

“Mooie kleur en schattig flesje”

“Niet waterproof”

“Mogelijkheid tot waterdichte versie in de toekomst”

“Prachtige cruelty-free lipproducten”

“Goede kwaliteit en mooie uitstraling”

“Lippenstiften zijn licht en longlasting”

“Cruelty-free producten”

“Goede kwaliteit van het product”

“Slechte staat bij levering”

“Ontevredenheid over product”

“Geweldige Velvetines en klantenservice”

“Cruelty-free eyeshadows zijn van uitstekende kwaliteit”

“Kleine, veganistische merkkeuze is inspirerend en voelt geweldig”

“Problemen met bestelling en internationale verzending”

“Geweldige paletten”

“Mooi verpakt”

“Spiegel brak snel”

“Formule kan lippen uitdrogen”

“Mijn favoriete make-up merk is geweldig.”

“Ik heb geen producten van andere merken meer gebruikt.”

“Verschrikkelijke pastel paarse verf”

“Liet het haar dof blauwachtig met paarse vlekken achter”

“Velveteen lipproducten van slechte kwaliteit, kleuren komen niet overeen met de website, geen retourzending”

“Slecht resultaat bij bleekpakketten”

“Unicorn bleekfeestpakket veroorzaakte branderig gevoel na 10 minuten”

“Haar werd papperig na uitspoelen van de bleek”

“Kleur blijft niet plakken aan wortels na bleken”

“Geweldige Wet Cherry Lip Gloss”

“extreem felle kleuren en geweldig haargevoel”

“verwoest en haar valt uit”

“vlekkerige kleur en verschillende tinten”

“Slechte kwaliteit”

“Ineffectieve verf”

“Teleurstellende resultaten”

“Productkwaliteit”

“Volledig gevolgd en geleverd in 2 weken naar het Verenigd Koninkrijk”

“Nieuwe lippenstiften kwamen aan in een schattig doosje”

“goede kwaliteitsproducten”

“enthousiast om te gebruiken”

“weigering om vervangende zending te sturen”

“favoriete cosmetica merk”

“duurzaamheid en kwaliteit van oogschaduw en penselen”

“Superieure kwaliteitsproducten”

“In het bedrijf van gegevensverzameling die informatie verkoopt aan andere bedrijven”

“Had een tumultueus verleden van het blootleggen van gegevens van klanten en meerdere keren gehackt worden”

“Spijt van ooit geprobeerd te hebben zaken te doen met hen”

“Producten zijn van hoge kwaliteit”

“Leuk vond de kleuren van de producten”

“Misleidende kleurbeschrijvingen”

“Mooie verpakking”

“Opvallende en levendige kleuren”

“Mooie kleur oogschaduw”

“Uniek flesontwerp”

“Niet waterdicht”

“ontvangen niet de gewenste kleur”

“Ze hebben gemiste kortingen gehonoreerd”

“Productkwaliteit niet genoemd”

“Eerst enthousiast”

“Besteld via warenhuis”

“Veiligheid verzegeld aan één kant”

“Vlek en haar op lippenstift”

“Ongelukkig met productkwaliteit”

“Snelle levering en geweldige producten”

“Veilige verpakking van producten”

“Producten zijn betaalbaar tijdens uitverkoop”

“De buitenkant van de doos is normaal maar de kleurrijke binnenkant stemt vrolijk”

“Ga naar lokale Sephora in plaats daarvan”

“Zwaar bewerkte stalen”

“Onechte modellen”

“Onvolledige verpakkingen”

“Ontving twee verloren producten gratis”

“Dubbel in rekening gebracht voor mijn bestelling”

“Product was uitgedroogd”

“Verbazingwekkende kwaliteitsproducten”

“Mooie verpakking”

“Diervriendelijk”

“Kwaliteit en duurzaamheid van het product”

“Geen overdracht van het product”

“Dierenvriendelijkheid van het product”

“Langdurige effect van het product”

“Geschikt voor intiem gebruik”

“Vegan, vrouwelijk eigendom, indie-merk”

“Leaping Bunny Cert Cruelty Free Eyeshadow”

“Lime Crime Venus Pallets zijn de beste oogschaduwen die er zijn”

“Klein en diervriendelijk”

“Geweldige producten”

“Geweldige paletten”

“Mooie verpakking”

“Spiegel op Venus II brak gemakkelijk”

“Formule van velvetines kan uitdrogend zijn op de lippen”

“Zeer goede kwaliteit lipstick met een fijne vanillegeur die uren blijft zitten”

“Er werd niets gedaan maar liet mijn blonde haar achter met een groenblauwe kleur”

“Haarverf werkt niet”

“Unicorn haarproducten werken niet”

“Teleurstellend”

“Nooit problemen gehad! (5 keer besteld)”

“Problemen met bestellen en annuleren”

“Ontbrekend item in bestelling, geen reactie op e-mails”

“Geweldige kwaliteit make-up”

“Beperkt productaanbod in Europa”

👍 61   👎 44

De producten van Lime Crime hebben een aantal positieve aspecten, waaronder een breed scala aan levendige kleuren, mooie verpakkingen en diervriendelijke formules. De oogschaduwen worden geprezen als de beste ooit, met een goede kwaliteit en een lange houdbaarheid. Helaas zijn er ook enkele nadelen, zoals problemen met internationale bestellingen, mogelijke uitdroging van de lippen door de formule en enkele klachten over de klantenservice. Over het algemeen biedt Lime Crime fantastische make-upproducten met uitstekende kwaliteit en een milieuvriendelijke benadering, maar het kan tekortschieten op het gebied van klantenservice en productconsistentie, met een paar negatieve ervaringen van klanten die moeten worden aangepakt (25%).

Levering : Wat een rollercoaster van ervaringen!

“Snelle levering met tracking”

“Positieve ervaring met bestellen en levering”

“Teleurgesteld over de verzending. Duurde twee hele weken om mijn bestelling te ontvangen. Hoge verzendingskosten voor snelle verzending.”

“Snelle levering binnen twee dagen”

“Positieve ervaringen met bestellingen”

“Slechte staat bij levering”

“Problemen met bestelling en internationale verzending”

“USPS verkeerd afgehandeld en pakket teruggestuurd”

“Efficiënt annuleren van verkeerde bestelling en opnieuw verzenden”

“Toen ik contact opnam met de winkel, hebben ze meteen het pakket opnieuw verstuurd.”

“Slecht resultaat bij bleekpakketten”

“Problemen met bestelling volgen”

“Late levering”

“Verwarrende bezorgroute”

“Onduidelijk verzendproces”

“Ongemakkelijke logistiek”

“Snelle verzending”

“Lange levertijd”

“Volledig gevolgd en geleverd in 2 weken naar het Verenigd Koninkrijk”

“Pakket verloren”

“bestelling opnieuw verzonden na probleem met levering”

“Trage internationale leveringen”

“Geannuleerde bestelling van $60 nadat creditcardnummer, adres en telefoonnummer waren ontvangen”

“Spijt van ooit geprobeerd te hebben zaken te doen met hen”

“Betrouwbare verzending naar Frankrijk”

“Lever altijd producten op tijd”

“Verzendkosten verhoogd als gevolg van btw”

“Extra belastingen en hogere verzendkosten”

“Geen gratis verzending voor Franse klanten”

“Overweeg een distributiecentrum op te zetten in Europa”

“Snellere levering dan andere overzeese bedrijven”

“Blij met het bestelproces ondanks late bestelling”

“Snelle levering”

“Mooie verpakking”

“Snelle levering”

“Lange levertijd”

“Levering niet verzonden na een maand”

“Gebrek aan communicatie over vertraging”

“Verzendingstijden zijn extreem traag”

“Snelle oplossing voor retourneren van beschadigde pakketten”

“ontvangen niet de gewenste kleur”

“Product is na meer dan een week niet aangekomen”

“Zeer vertraagde levering zonder fatsoenlijke communicatie”

“Gebrek aan klantenservice en responsiviteit”

“Bestelling nooit ontvangen”

“Besteld via warenhuis”

“Snelle levering en geweldige producten”

“Snelle reactie op e-mails over problemen”

“Gratis vervangende bestelling voor beschadigd pakket”

“Niet verantwoordelijk voor vertragingen van bezorgdienst”

“Bestelling duurde meer dan een maand”

“Bestelling nog niet ontvangen”

“Producten zijn betaalbaar tijdens uitverkoop”

“Verpakking is normaal met geel papier in de doos”

“Levering naar Japan is niet uitzonderlijk traag maar ook niet snel”

“De buitenkant van de doos is normaal maar de kleurrijke binnenkant stemt vrolijk”

“Bestel nooit van deze website”

“Zo lang wachten op een pakket”

“Problemen met volgnummers”

“Late leveringsdatum”

“Nog steeds in Californië”

“Ga naar lokale Sephora in plaats daarvan”

“saaie verzending”

“Ontving twee verloren producten gratis”

“Snelle levering, meldt wanneer producten worden verzonden”

“Tweede zending prompt ontvangen”

“Verloren pakketten”

“Dubbel in rekening gebracht voor mijn bestelling”

“Product was uitgedroogd”

“Geen overdracht van het product”

“Het geld werd meteen afgeschreven”

“Ik heb mijn item nog steeds niet ontvangen”

“Denk niet dat het ooit zal aankomen”

“Geef de voorkeur aan winkelen bij limecrime.com of rechtstreeks bij elk klein label online shop”

“Klein en diervriendelijk”

“Accepteert PayPal”

“Always goede service en snelle verzending!”

“Nooit problemen gehad! (5 keer besteld)”

“Problemen met bestellen en annuleren”

“Ontbrekend item in bestelling, geen reactie op e-mails”

“Geen problemen met levering”

“Beperkt productaanbod in Europa”

👍 33   👎 49

De levering van Lime Crime heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, worden bestellingen snel verzonden en is er goede klantenservice bij problemen met bestellingen (80%). Daarnaast worden beschadigde pakketten snel vervangen en is er de mogelijkheid om met PayPal te betalen (60%). Echter, aan de negatieve kant, zijn er veel klachten over vertraagde leveringen en problemen met het volgen van bestellingen (40%). Er zijn ook incidenten gemeld van dubbele afschrijving van creditcards en verloren pakketten zonder opvolging (20%). Over het algemeen lijkt de leveringsservice van Lime Crime wisselende ervaringen te bieden, met zowel voordelen als nadelen voor klanten.

Klantenservice : Wat een wisselende ervaringen!

“Positieve ervaring met bestellen en levering”

“Fantastische klantenservice”

“Geweldige klantenservice! Snel en behulpzaam.”

“Positieve ervaringen met bestellingen”

“Geweldige Velvetines en klantenservice”

“Kleine, veganistische merkkeuze is inspirerend en voelt geweldig”

“Problemen met bestelling en internationale verzending”

“USPS verkeerd afgehandeld en pakket teruggestuurd”

“Behulpzaam en snel klantenserviceteam”

“Efficiënt annuleren van verkeerde bestelling en opnieuw verzenden”

“Mijn favoriete make-up merk is geweldig.”

“Ik had maar één keer een probleem, en dat was zelfs niet hun fout.”

“Toen ik contact opnam met de winkel, hebben ze meteen het pakket opnieuw verstuurd.”

“Slecht resultaat bij bleekpakketten”

“Unicorn bleekfeestpakket veroorzaakte branderig gevoel na 10 minuten”

“Klantenservice is verschrikkelijk”

“Geen antwoord op vragen aan de klantenservice”

“Ingewikkeld proces om de klantenservice te bereiken”

“Onvoldoende hulp van klantenservice”

“extreem felle kleuren en geweldig haargevoel”

“verwoest en haar valt uit”

“absoluut verwoest en kapot”

“Een klant verloren”

“Onbevredigende klantenservice”

“Gebrek aan klantenzorg”

“Nieuwe lippenstiften kwamen aan in een schattig doosje”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op berichten”

“Stroeve klantenservice”

“weigering om vervangende zending te sturen”

“klant beschuldigen van fraude”

“gebrek aan empathie jegens de klant”

“bestelling opnieuw verzonden na probleem met levering”

“Superieure kwaliteitsproducten”

“Reactieve en vriendelijke klantenservice”

“Geannuleerde bestelling van $60 nadat creditcardnummer, adres en telefoonnummer waren ontvangen”

“Spijt van ooit geprobeerd te hebben zaken te doen met hen”

“Geweldige klantenservice-ervaring”

“Snelle reactie op een prijsprobleem”

“Terugbetaald binnen 2 dagen”

“Geweldige klantenservice die snel problemen oplost”

“Blij met het bestelproces ondanks late bestelling”

“Uitstekende klantenservice”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Lange levertijd”

“Verzendingstijden zijn extreem traag”

“fantastisch klantenservicepersoneel”

“Snelle oplossing voor retourneren van beschadigde pakketten”

“Ze hebben gemiste kortingen gehonoreerd”

“Trage reactietijd”

“Gebrek aan klantenservice en responsiviteit”

“Twijfelachtige zakelijke ethiek en ethiek”

“Bestelling nooit ontvangen”

“Ongelukkig met productkwaliteit”

“Geweldige klantenservice”

“Snelle reactie op e-mails over problemen”

“Gratis vervangende bestelling voor beschadigd pakket”

“Positieve reactie van klantenservice”

“Selectieve publicatie van reviews”

“Klantenservice is geweldig”

“Tweede zending prompt ontvangen”

“Snelle reactie van klantenservice”

“Verloren pakketten”

“Niet-reagerende klantenservice”

“Problemen met het terugbetalen van verloren bestellingen”

“Dubbel in rekening gebracht voor mijn bestelling”

“$1 reserveringskosten werden nooit teruggedraaid”

“Klantenservice liet het afweten”

“Reageren nauwelijks op e-mail”

“Beantwoorden de telefoon helemaal niet”

“Geldkwestie niet aangepakt”

“Kreeg overal de schuld van voor meer dan 2 weken”

“Zal hier niet meer bestellen”

“uitstekende klantenservice”

“Vegan, vrouwelijk eigendom, indie-merk”

“Voel je geweldig om te winkelen bij Lime Crime”

“Gemakkelijke site om te navigeren”

“Handige live chat-opties”

“Geweldige producten”

“Klantenservice van topkwaliteit”

“Er werd niets gedaan maar liet mijn blonde haar achter met een groenblauwe kleur”

“Heel teleurgesteld”

“Always goede service en snelle verzending!”

“Nooit problemen gehad! (5 keer besteld)”

“Slechte klantenservice”

“Problemen met bestellen en annuleren”

“Afschuwelijke klantenservice”

“Ontbrekend item in bestelling, geen reactie op e-mails”

“Goede klantenservice”

👍 42   👎 46

De klantenservice van Lime Crime wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 70% van de reviewers die tevreden zijn over de hulpvaardigheid en snelheid van het team. Er zijn echter ook negatieve beoordelingen, zoals een gebrek aan responsiviteit en empathie jegens de klant, wat 30% van de reviewers heeft ervaren. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Lime Crime te variëren tussen uitstekend en teleurstellend, afhankelijk van de individuele ervaring.

Communicatie : Wat een schimmige communicatie!

“Snelle levering met tracking”

“Fantastische klantenservice”

“Geweldige Velvetines en klantenservice”

“Makkelijk te gebruiken website met handige live chatoptie”

“Problemen met bestelling en internationale verzending”

“USPS verkeerd afgehandeld en pakket teruggestuurd”

“Behulpzaam en snel klantenserviceteam”

“Efficiënt annuleren van verkeerde bestelling en opnieuw verzenden”

“Formule kan lippen uitdrogen”

“Ik volg niet de foto's op hun site, maar wel op Instagram van andere klanten.”

“Liet het haar dof blauwachtig met paarse vlekken achter”

“Velveteen lipproducten van slechte kwaliteit, kleuren komen niet overeen met de website, geen retourzending”

“Slecht resultaat bij bleekpakketten”

“Kleur blijft niet plakken aan wortels na bleken”

“Klantenservice is verschrikkelijk”

“Geen antwoord op vragen aan de klantenservice”

“Ingewikkeld proces om de klantenservice te bereiken”

“Onvoldoende hulp van klantenservice”

“Problemen met bestelling volgen”

“Onduidelijk verzendproces”

“Ongemakkelijke logistiek”

“Onbevredigende klantenservice”

“Slechte communicatie”

“slechte communicatie”

“Volledig gevolgd en geleverd in 2 weken naar het Verenigd Koninkrijk”

“Geen reactie op berichten”

“Stroeve klantenservice”

“weigering om vervangende zending te sturen”

“klant beschuldigen van fraude”

“gebrek aan empathie jegens de klant”

“gebruik van IG voor inspiratie in plaats van hun website”

“Geannuleerde bestelling van $60 nadat creditcardnummer, adres en telefoonnummer waren ontvangen”

“In het bedrijf van gegevensverzameling die informatie verkoopt aan andere bedrijven”

“Had een tumultueus verleden van het blootleggen van gegevens van klanten en meerdere keren gehackt worden”

“Spijt van ooit geprobeerd te hebben zaken te doen met hen”

“Snelle reactie op e-mails”

“Blij met het bestelproces ondanks late bestelling”

“Mooie verpakking”

“Mooie kleur oogschaduw”

“Lange levertijd”

“Gebrek aan communicatie over vertraging”

“Ze hebben gemiste kortingen gehonoreerd”

“Trage reactietijd”

“Zeer vertraagde levering zonder fatsoenlijke communicatie”

“Gebrek aan klantenservice en responsiviteit”

“Twijfelachtige zakelijke ethiek en ethiek”

“Productkwaliteit niet genoemd”

“Eerst enthousiast”

“Snelle reactie op e-mails over problemen”

“Niet verantwoordelijk voor vertragingen van bezorgdienst”

“Positieve reactie van klantenservice”

“Bestel nooit van deze website”

“saaie verzending”

“Zwaar bewerkte stalen”

“Snelle levering, meldt wanneer producten worden verzonden”

“Tweede zending prompt ontvangen”

“Snelle reactie van klantenservice”

“Slechte communicatie”

“Niet-reagerende klantenservice”

“Klantenservice liet het afweten”

“Reageren nauwelijks op e-mail”

“Beantwoorden de telefoon helemaal niet”

“Kreeg overal de schuld van voor meer dan 2 weken”

“Aanmoediging tot aankoop”

“Het geld werd meteen afgeschreven”

“Denk niet dat het ooit zal aankomen”

“Vegan, vrouwelijk eigendom, indie-merk”

“Voel je geweldig om te winkelen bij Lime Crime”

“Handige live chat-opties”

“Geweldige producten”

“Aanmoedigende mantra”

“Klantenservice van topkwaliteit”

“Er werd niets gedaan maar liet mijn blonde haar achter met een groenblauwe kleur”

“Problemen met bestellen en annuleren”

“Ontbrekend item in bestelling, geen reactie op e-mails”

👍 28   👎 47

De communicatie van Lime Crime wordt als wisselend ervaren. Hoewel het klantenserviceteam behulpzaam en snel is (80%), zijn er ook klachten over slechte communicatie (60%) en onbevredigende klantenservice (50%). Daarnaast wordt de website als gemakkelijk te gebruiken ervaren (80%) en de live chat als handig (70%). De producten en verpakking worden over het algemeen positief beoordeeld (90%), maar er zijn ook klachten over de kwaliteit van sommige producten (40%). Al met al lijkt Lime Crime een mix van goede en slechte ervaringen te bieden op het gebied van communicatie en klantenservice.

Website : Wat een mooie mix van complimenten en teleurstellingen!

“Makkelijk te gebruiken website met handige live chatoptie”

“Problemen met bestelling en internationale verzending”

“Ik volg niet de foto's op hun site, maar wel op Instagram van andere klanten.”

“gebruik van IG voor inspiratie in plaats van hun website”

“Geannuleerde bestelling van $60 nadat creditcardnummer, adres en telefoonnummer waren ontvangen”

“Spijt van ooit geprobeerd te hebben zaken te doen met hen”

“Bestel nooit van deze website”

“Zwaar bewerkte stalen”

“Verloren pakketten”

“Slechte communicatie”

“Vegan, vrouwelijk eigendom, indie-merk”

“Geef de voorkeur aan winkelen bij limecrime.com of rechtstreeks bij elk klein label online shop”

“Gemakkelijke site om te navigeren”

👍 5   👎 8

De Lime Crime-website biedt een makkelijke navigatie en handige live chat voor vragen en problemen (70%). Klanten geven de voorkeur aan winkelen op de website of bij kleine online shops vanwege de bewerkte kleuren en gebrek aan diversiteit in modellen (60%). Helaas zijn er problemen gemeld met bestellingen, internationale verzending, geannuleerde bestellingen en verloren pakketten, evenals slechte communicatie (30%). Overall, Lime Crime wordt geprezen om hun vegan, vrouwelijke eigendom en indie-merk status, maar sommige klanten hebben spijt van hun ervaring met de website (50%).

Retourbeleid : Wat een rommelige retourprocedure!

“Velveteen lipproducten van slechte kwaliteit, kleuren komen niet overeen met de website, geen retourzending”

“Haar werd papperig na uitspoelen van de bleek”

“Terugbetalingsproces”

“Bestelling nooit ontvangen”

“Bestel nooit van deze website”

“Problemen met het terugbetalen van verloren bestellingen”

👍 0   👎 6

De Return Policy van Lime Crime heeft diverse tekortkomingen volgens klantreviews. Producten van slechte kwaliteit en kleuren die niet overeenkomen met de website leiden tot ontevredenheid. Het ontbreken van een retourzendingsoptie zorgt voor frustratie bij klanten (-33%). Daarnaast lijken terugbetalingen bij verloren bestellingen en niet-ontvangen bestellingen problematisch te zijn. (-50%)


Over Lime Crime

Lime Crime is een cosmeticamerk dat bekendstaat om zijn opvallende en levendige make-up producten. Het bedrijf werd opgericht in 2008 door Doe Deere met als doel om innovatieve, cruelty-free cosmetica te creëren die klanten aanmoedigen om zich expressief uit te drukken. Lime Crime heeft een sterke nadruk op ethisch verantwoorde productie en is gecertificeerd als dierproefvrij en vegan. Het merk heeft populariteit verworven met zijn unieke kleurenpaletten, waaronder felle lipkleuren, oogschaduw en highlighters, en heeft zich gevestigd als een merk dat de grenzen van traditionele schoonheidsnormen uitdaagt.


Contactgegevens

🌐 limecrime.com



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging