Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van KLM wordt als problematisch ervaren door veel klanten. Lang wachten op terugbetaling en moeite met het verkrijgen van compensatie zijn veelvoorkomende klachten. Daarnaast lijkt de klantenservice niet optimaal te functioneren, met weigeringen van refunds en onbereikbaarheid. Extra kosten maken en geen geld terugkrijgen voor geannuleerde vluchten komt ook voor. Er zijn echter ook positieve geluiden, met enkele klanten die snel een vergoeding hebben ontvangen na een geannuleerde vlucht. Over het algemeen lijkt de Return Policy van KLM echter verbetering nodig te hebben, met slechts een beperkt percentage tevreden klanten (15%).