Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Klingel wordt over het algemeen als gemengd beoordeeld. Aan de positieve kant wordt de duidelijke en informatieve website (85%) geprezen, samen met de snelle en correcte acties van het administratieteam (80%). Klanten waarderen ook de correcte opvolging van bestellingen (75%) en de goede betalingsopties via overschrijving (70%). Aan de negatieve kant is er echter sprake van lange wachttijden voor levering (60%), gebrek aan communicatie (60%) en problemen met terugbetaling (50%). Er zijn zelfs klachten over bedrog en diefstal (10%). Over het algemeen lijkt Klingel nog te werken aan het verbeteren van de communicatie en klantenservice.