Kipling

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Kipling komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kipling gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Kipling wordt snel gedaan, maar soms kan de verpakking beschadigd zijn en is er geen bescherming. Helaas kunnen er fouten optreden, zoals het ontvangen van het verkeerde product of het niet ontvangen van de bestelling. Het retourneren kan kosten met zich meebrengen en er is geen terugbetaling gegarandeerd. Daarnaast kan de kwaliteit van de producten soms te wensen overlaten, zoals de laklaag bij de neus van de schoen. (25%)

“te veel in rekening gebracht”

“bestelling niet kunnen volgen”

“geen ontvangen bestelling”

“Verpakking zonder bescherming”

“Bestelling nooit ontvangen”

“Koffer moest worden teruggestuurd naar Polen voor reparatie”

“Levering van verkeerd product”

“Kosten voor retourzending”

“Geen terugbetaling na foutieve levering”

“laklaag snel beschadigd”

👍 1   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

F. Verstraeten - 29 maart 2024

  • te veel in rekening gebracht
  • problemen met inloggen en nieuw wachtwoord
  • bestelling niet kunnen volgen
  • geen ontvangen bestelling
  • website niet eigendom van beweerd merk
  • oplichterij

J. Luyten - 28 januari 2024

  • Kwaliteit is top
  • Verpakking zonder bescherming

noémie - 30 december 2023

  • Goede kwaliteit tas
  • Geen beschikbare klantenservice
  • Bestelling nooit ontvangen
  • Frauduleus bedrijf

Alyssa - 13 december 2023

  • Groot kofferwiel brak na 3 keer gebruik
  • Koffer moest worden teruggestuurd naar Polen voor reparatie
  • Hoge kosten verbonden aan teruggestuurde koffer
  • Slechte klantenservice en gebrek aan respect voor milieu en klimaatverandering

M. Amrani - 1 december 2023

  • Levering van verkeerd product
  • Kosten voor retourzending
  • Slechte kwaliteit van ontvangen producten
  • Geen terugbetaling na foutieve levering

A. André - 16 november 2023

  • laklaag snel beschadigd

Daan - 7 november 2023

  • Niet ontvangen na meer dan een maand
  • Geen reactie op e-mails
  • Onbestaand trackingnummer

Jeanne Herman - 27 oktober 2023

  • goede kwaliteit
  • snelle levering
  • positieve ervaring

Mariska Floor - 6 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit van de laklaag bij de neus van de schoen
  • Klant moet verantwoordelijkheid nemen voor schade volgens kipling