Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie bij Kama Ayurveda kan beter, met slechte klantenservice en gebrek aan informatie over behandelingen. Sommige vinden de geur van de producten ook niet prettig, maar anderen zijn blij met de natuurlijke ingrediënten en de topkwaliteit. Er zijn klachten over een pijnlijke ervaring met de behandeling en de sterke geur die anderen storend vinden. Over het algemeen wordt een betere controle over de geur aanbevolen, terwijl de klantenservice als uitstekend wordt beoordeeld. (40%, 38%, 55%, 72%, 92%, 25%, 71%, 28%, 20%, 95%)