Jimdo

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Jimdo komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jimdo gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Jimdo heeft zowel positieve als negatieve punten. Aan de ene kant wordt het geld snel teruggestort, wat een pluspunt is (50%). Aan de andere kant zijn er veel klachten over het niet kunnen opzeggen of stopzetten van abonnementen, wat voor frustratie zorgt (50%). Het kan dus lastig zijn om van je abonnement af te komen en de klantenservice wordt als slecht ervaren, wat tot problemen kan leiden (25%). Het feit dat er bedreigingen met rechtzaken worden geuit en er sprake is van ongeautoriseerde verlenging van abonnementen, maakt het voor sommige gebruikers een risicovolle keuze om met Jimdo in zee te gaan (25%).

“Ik kan mijn abonnement niet opzeggen”

“Geld snel teruggestort.”

“Slechte klantenservice”

“Ongeautoriseerde verlenging van abonnement”

“Oplichters”

“Bedreiging met rechtzaken”

“Onmogelijkheid om abonnement te annuleren of stopzetten”

“Opzegging al maanden in aanvraag”

“Geld snel teruggestort”

👍 2   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Delfosse - 15 maart 2024

  • Ik krijg geen antwoord op mijn e-mails en vragen
  • Ze lijken me gewoon te negeren
  • Blijven betalingsherinneringen ontvangen
  • Ik kan mijn abonnement niet opzeggen

rayan - 11 januari 2024

  • Vlotte hulp bij de helpdesk.
  • Topervaring met de helpdesk.
  • Snel en efficiënt geholpen.
  • Geld snel teruggestort.

lise - 8 november 2023

  • Oversized uitgave
  • Misleidende praktijken
  • Slechte klantenservice
  • Ongeautoriseerde verlenging van abonnement

Michael Bult - 27 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Trage service
  • Onjuiste informatie
  • Bedreiging met rechtzaken

Antoinette Tichelaar - 16 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Mindewaaridge zoon gratis website abonnement zonder toestemming
  • Geen duidelijke uitleg over kosten
  • Onmogelijkheid om abonnement te annuleren of stopzetten
  • Ondoorzichtige incassopraktijken

Marcel de Jong - 12 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Opzegging al maanden in aanvraag
  • Slecht bereikbaar en alleen via e-mail
  • Online opzeggen werkt niet goed
  • Jimdo is niet coulant en begripvol

A Okuoka - 14 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Snel geholpen door de helpdesk
  • Geld snel teruggestort